stabilizační tyčka

Výměna stabilizačních tyčí na přední nápravě

Pokud Vám začne něco mlátit na přední nápravě ,tak jsou to na 95% stabilizační tyče!

Na našich silnicích vydrží tak 50tis km !Může se stát ,že i míň! Zaleží po jaké jezdítě cestě! Pokud denně jezdíte třeba 1 kilometr po kostkách,tak vám taky můžou vydržet 20tis km!

Foto:Oton
Práce :RomanK

Tady je postup při výměně tyčí!

1.Musíme mít po ruce zvedák na auto, ale dá se to dělat i na heveru jak říkal RomanK. Prý se to dělá pěkně naho*no ale jde to!
2.Sundáme přední kolo a hned na očích máme stabilizační tyč!(označena červeně)

Stabilizační tyčky - výměna

Stabilizační tyčky - výměna

3.Zavity prostříkneme sprejem WD40 a uvolníme šrouby nahoře i dole!Je to ořech o velikosti 18mm.

Stabilizační tyčky - výměna

Stabilizační tyčky - výměna

4.Potom tyč sundáme a můžeme nasadit novou! Číslo dílu 350614. Obě tyče přijdou přímo u opla na 1500 kč!

Stabilizační tyčky - výměna

5.Nasadíme novou tyč a opět prostříkneme WD 40 a dotáhneme!

Stabilizační tyčky - výměna

6.Nasadíme zpět kolo a toť vše! Úplně jednoduchý! Příště si to udělám sám!

Další 4 fotky z výměny poslal Juray, díky.

Stabilizační tyčky - výměna

Stabilizační tyčky - výměna

Stabilizační tyčky - výměna

Stabilizační tyčky - výměna

Sdílejte článek s přáteli
  •  
  •  

3 komentáře u „Výměna stabilizačních tyčí na přední nápravě“

  1. Při výměně tyčí na heveru je nezbytně nutné mít hevery dva, zleva i zprava. Při pokusu s jedním heverem narazíte na problém – starou tyč možná násilím sundáte, ale určitě se vám nepodaří nasadit tyč novou! Celé to jde do zkrutu…. Takže dva hevery a obě kola ve vzduchu:-).

  2. Super. Díky za návod 😉 To si teda udělám sám. Ale musím teda sehnat ještě jeden hever. Jinak jsem koupil teďka cca obě za dvojku dohromady ve slevě, originál ND.

  3. Vyměněno. Měl jsem tam taky tyhle černé, ale měnil jsem za bílé a širší. Ty nové bílé mají ale o něco menší pouzdro kloubu. Podotýkám ale, že jsem koupil jako originální ND GM z prověřených stránek. Jinak vyměnit to celkem šlo i při zvedlé jen jedné straně, ale nešlo to pořádně povolit. Torx se protočil, musel se orvat kloub, chytit to hasákem a pak klíčem těžko točit tu zarezlou samojistící matku. Netuším však, jak dlouho tam byly ty tyčky. Auto mám rok.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *