
Astra H, 1.9 CDTI, Z19DTH pro info
S tím přetěsněním je to dobrý nápad, taky to zkusím kdyžtak... a co se týká chladiče u turba, tak ten by měl být v pohodě. Kontrolovali mi kluci z Oplu komplet vedeni vzduchu a říkali, že vše je v pořádku co se týká hadic, trubek, atd... výřivé klapky jsou snad poslední možnostHoonza píše:Ahoj, já to řešil na VC. (stejný motor) Prosakuje po čase každý odlučovač. Vysouvání trubičky je normální vlastnost. Já to řešil tak, že jsem ho celý demontoval a prohlédl. Koupil patřičné průměry gumových O kroužků (o kousek větší) a lepidlem je slepil na přesný průměr. Po zkomletování už cca 50.000 km ani kapka...........
Chyba P2279 s tím nemá co dělat. Zaměř se na vířivé klapky, či intercooler.
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |