Příspěvek
od Oťas » 02 led 2012, 17:00
Tak jsem právě opravil klapku, bylo to docela dost prasklý..... ani se nedivím, protože motůrek má sílu jak mrcha než vypne.
To pouzdro jsem udělal moc přesný, tu díru jsem vystružil 11kou výstružníkem a pak jsem to musel pracně naklepávat, abych to nasadil, klidně to mohlo být o 0,1 až 0,2 mm větší, ale hlavně, že je to hotový....

Práce cca 1,5 hodiny....žádný problémy jsem neměl.
Naposledy upravil(a)
Oťas dne 02 led 2012, 20:20, celkem upraveno 2 x.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF