Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
Ahoj, prosím o radu, z ničeho nic přestala svítit kontrolka (a určitě nemyslím airbagy) na přístrojovce a přestala fungovat i zvuková signalizace a to u obou předních sedaček. Koukal jsem do manuálu, jestli jsem t tedy nepřehlédl, tak vlastní pojistku by tohle nemělo být. V čem by mohl být prosím problém. Děkuji
Opel Astra H Kombi (L35), 1.6, 85kW, r.v. 09/2010, motor Z16XER, VIN: W0L0AHL35A2106103, najeto cca 138t km
- Reklama
Re: Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
Napájení spínačů obou předních bezpečnostních pásů je vyvedeno z ŘJ (řídící jednotka) Airbagů.Morfeus70 píše:Ahoj, prosím o radu, z ničeho nic přestala svítit kontrolka (a určitě nemyslím airbagy) na přístrojovce a přestala fungovat i zvuková signalizace a to u obou předních sedaček. Koukal jsem do manuálu, jestli jsem t tedy nepřehlédl, tak vlastní pojistku by tohle nemělo být. V čem by mohl být prosím problém. Děkuji
Zkus udělat reset odpojením AKU baterie asi na pět minut, zda nedošlo k zablokování elektroniky.
Před odpojením baterie si poznamenej hodnoty v palubním počítači (odpojením baterie se vše vynuluje)
Po opětovném připojení baterie nutno upravit dojezdy elektricky ovládaných oken.
Stáhnout eletricky ovládaná okna a po zdvižení oken na doraz pár vteřin podržet spínače.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
ahoj, jojo to jsem udělal jako první....ale děkuju za tip
............musím říci, že letošek stojí opravdu za to, auto mě nenechá letos ani chvilku v klidu. ...ještě loňskou zimu se mi stávalo to, že když jsem nastartoval, tak se mi vůbec nerozsvítila přístrojová deska (budíky, ukazatel km, otáčkoměr, palivoměr), prostě vše bylo na nule jako u vypnutého vozidla, ale já jsem normálně mohl jet. Někdy stačilo ujet pár metrů, někdy pár km a přístrojovka naskočila. Když se toto stalo, tak vypadávalo třeba i ohřev zadního okna, spustil se, ale zase vypadl. Více jsem si nevšiml. Ale POZOR, toto se mi stalo pouze a jen, pokud bylo venku pod -8 st. Když bylo tepleji, nebo po celý rok, se mi toto nestalo ani jednou, jen když byla nízká teplota. Letos se mi stalo to (zatím ještě tak nízká teplota nebyla, takže od loňska se mi to neobjevilo, ale místo toho se mi poslední dobou stalo to, že nastartuji, přístrojovka se rozsvítila jako vánoční stromeček, prostě vše co na ní je se rozsvítilo a svítilo to tak 5s i když motor již beží. To bylo tento týden poprvé a již asi 4x a to byla teplota kolem -2 st. Nevím čím by to mohlo být, diagnostika nevykazuje žádnou závadu. Mám strach, aby neodcházela právě přístrojová deska. A z toho důvodu bych vás chtěl požádat o radu. Právě proto, že jsem invalida, nemohu si jen tak vyhodit x tisíc za novou přístrojovku, musel bych zakoupit jinou z nějakého havarovaného vozidla či na vrakovišti. Je v případě výměny potřeba něco diagnostikou nastavovat, spárovat s imobilizérem apod. ?? Musí se tím pádem i stará nějak "odpárovat" ?? Nebo stačí jen přehodit přístrojovku a je to. A co potom v případě, že asi to již platí, že by někdo řekl, že jsem stáčel kilometry a přitom jen vyměnil přístrojovku.
děkuju
............musím říci, že letošek stojí opravdu za to, auto mě nenechá letos ani chvilku v klidu. ...ještě loňskou zimu se mi stávalo to, že když jsem nastartoval, tak se mi vůbec nerozsvítila přístrojová deska (budíky, ukazatel km, otáčkoměr, palivoměr), prostě vše bylo na nule jako u vypnutého vozidla, ale já jsem normálně mohl jet. Někdy stačilo ujet pár metrů, někdy pár km a přístrojovka naskočila. Když se toto stalo, tak vypadávalo třeba i ohřev zadního okna, spustil se, ale zase vypadl. Více jsem si nevšiml. Ale POZOR, toto se mi stalo pouze a jen, pokud bylo venku pod -8 st. Když bylo tepleji, nebo po celý rok, se mi toto nestalo ani jednou, jen když byla nízká teplota. Letos se mi stalo to (zatím ještě tak nízká teplota nebyla, takže od loňska se mi to neobjevilo, ale místo toho se mi poslední dobou stalo to, že nastartuji, přístrojovka se rozsvítila jako vánoční stromeček, prostě vše co na ní je se rozsvítilo a svítilo to tak 5s i když motor již beží. To bylo tento týden poprvé a již asi 4x a to byla teplota kolem -2 st. Nevím čím by to mohlo být, diagnostika nevykazuje žádnou závadu. Mám strach, aby neodcházela právě přístrojová deska. A z toho důvodu bych vás chtěl požádat o radu. Právě proto, že jsem invalida, nemohu si jen tak vyhodit x tisíc za novou přístrojovku, musel bych zakoupit jinou z nějakého havarovaného vozidla či na vrakovišti. Je v případě výměny potřeba něco diagnostikou nastavovat, spárovat s imobilizérem apod. ?? Musí se tím pádem i stará nějak "odpárovat" ?? Nebo stačí jen přehodit přístrojovku a je to. A co potom v případě, že asi to již platí, že by někdo řekl, že jsem stáčel kilometry a přitom jen vyměnil přístrojovku.
děkuju
Opel Astra H Kombi (L35), 1.6, 85kW, r.v. 09/2010, motor Z16XER, VIN: W0L0AHL35A2106103, najeto cca 138t km
Re: Signalizace nezapnutých bezpečnostních pásů
Nejsem si uplně jistej, jestli je potřeba přístrojový štít párovat, ale řekl bych že ano. Potom, co už to bude úspěšně makat jde přes diagnostiku přepsat km na ty, které jste měl na původním štítu.
Astra H Caravan 1,7 CDTi 81kW
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS