Poradí někdo jak to vlastně je s tlačítkem SPORT u Astry h GTC 2.0 turbo 147kw. Když ho totiž zmáčknu necítím až na větší otevření škrtící klapky vůbec žádný rozdíl..Měl by se změnit podvozek (tvrdost) ale toho sem si vážně nevšiml a snad i volant by měl stuhnout..vůbec žádnej rozdíl. Tak nevim jestli to neni tlačítko na nic.
Změna tlumení je podmíněna instalovaným systémem CDC. Změna posilovacího účinku zase typem posilovače. Do Astry H se dávají dva, ZF a TRW a tuším, že jeden z nich neumožňuje změnu posil. účinku.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black http://www.veramon.czweb.org
Po odjištění vozidla ti na přístrojích svítí kontrolka IDS+, která zhasne za chvíli po otočení klíčem do aktivní polohy. Nedá mi to se nezeptat jak jsi kupoval to svoje auto, když sis ani nezjistil jaké systémy může a nemůže mít? Máš jeden z nejsilnějších motorů a nemít na něm CDC je celkem škoda.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black http://www.veramon.czweb.org
Jedna možnost je jak již říkal David a to ta, že po odemknutí vozu a otevření dveří se v přístrojovém štítu asi na deset sek. rozsvítí žlutá kontrolka IDS+ a druhá možnost je trochu pracnější a to, tak že ohneš hlavu do podběhu a koukneš se na štítek, kterej je nalepenej na tlumiči a tam by mělo bejt velkýma modrýma písmenkama napsáno CDC. Pokud máš tento štítek stržen, tak se koukni na svazek kabelů vedoucí ke kolu, jeden husí krk je od ABS a druhej vede přes regulaci do tlumiče.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
Tak asi takhle..když jsem ho kupoval měl jsem za to že to tam je..když otevřu dveře rosvítí se IDS+ cca na 5 vteřin. To by tedy mělo znamenat,že tam CDC je ne? Ale jak říkám nepoznávám rozdíl... První majitel byl Opel, měl to jako předváděcí vůz, takže by to snad měl mít..
Tak jsem se na to byl podívat a je to i na tlumičích ( modrý nápis CDC ) Tak a teď mi vysvětlete proč když to zapnu tak mi to nepřipadá že by se něco stalo?
Asi ti víc napoví lidi, který to na autě taky mají, ale slyšel sem že u Háčkový Astry (ve srovnání s Jéčkovou a Insignií) to tlačítko fakt žádnej zázrak nezpůsobilo. Ale jak jsem psal - neni to osobní zkušenost.
No tak to bude asi tak jak říkáš..cítím jen vetší otevření škrtící klapky, ale podvozek a ostatní věci..nevim no, možná že od toho očekávám znatelný rozdíl a proto nejsem schopen všimnout si zda li to něco málo dělá a nebo ne.
Předpokládám, že tam bude u tebe i sportovní podvozek, takže ten už je tak naladěn "tvrději", proto třeba necítíš znatelný rozdíl. Nepíšeš ani jaká máš kola a pokud máš 17", 18" tak to už samo bude tak tvrdé, že znatelný rozdíl neucítíš.
Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod ...
Astra H Hatchback 1.9 CDTI 88kW, Black http://www.veramon.czweb.org