Stejne, pokud mám vstriky v haji, tak je bud vylecim, nebo je to jedno...
Čištění vstřiků VIFem
Re: Čištění vstřiků VIFem
Otasi, to me napadlo taky, nechat par litriku v nadrzi a nalit tam nejakou srajdu a pekne to protahnout 
Stejne, pokud mám vstriky v haji, tak je bud vylecim, nebo je to jedno...
Stejne, pokud mám vstriky v haji, tak je bud vylecim, nebo je to jedno...
- Reklama
Re: Čištění vstřiků VIFem
Podle toho co jsem videl na tom videu je "figl" v tom ze se pouzije strasne malo naredeny ten vif nebo neco jineho takze s tou nadrzi to asi moc nepujde, pokud tam nebudete lit treba3 litry neceho, nevim kolik nejmin paliva muze byt v nadrzi aby to cerpadlo natahlo a nezavzdusnilo se to....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Čištění vstřiků VIFem
ze som neznaboh a preco bude problem ked mam v nadrzi cerpadlo?
ASTRA H estate Z17DTH 74kw,COSMO
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
EX Astra H estate 08 1.9cdti 74kw ,vybava Catch me now ,Henrieta silver&black edition
EX ceed 1.4 Ex 2007
Re: Čištění vstřiků VIFem
Jak pise silver, kdyz to preci zapojis na spravnou hadici tak cerpadlo, ikdyz je v nadrzi, bude pricucavat VIF, ne?
Fakt to nejde na astra udelat?
Fakt to nejde na astra udelat?
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Čištění vstřiků VIFem
My co mame benzinaky tak muzeme vyjet uplne nadrz a jak to zacne cukat tak tam prdnout ten sajrajt a mit v aute pripravenou petku s benzinem na dojezd k benzince a je to,ze.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Čištění vstřiků VIFem
musis napojit hadicu na nasavanie paliva pred cerpadlo a ak je cerpadlo v nadrzi tak asi nemas kam pripojit. alebo sa mylim?
neberte zivot vazne aj tak z neho nevyviaznete zivy
astra 1.7cdti 74kw
kadett Gsi
astra 1.7cdti 74kw
kadett Gsi
Re: Čištění vstřiků VIFem
miky_5 ma pravdu reditel
cerpadlo je "utopene" primo v nadrzi.......takze hadice se nekona...vyndat pojistku palivoveho cerpadla, rozpojit vedeni od fitru k cerpadlu a zpatecku, nejak to oboji nasapat na nejakou nadobku s tim necim a snad by to samospadem mohlo fungovat, petka neni idealni zpatecka railu je hodne tepla....problem railu je zavzdusneni, jak bys vyjel nadrz a dolil tak se ti na 70% nepovede uz nastartovat tedy spis to neda baterka, kdyz jsem delal vstriky tak nafta spadla jenom kolem vstriku a mam v aute 80Ah vartu starou 1 rok a navic nejkou top verzi pac mam v aute webasto a baterka to fakt nedala, museli jsme to startovat pres startovaci vozik
cerpadlo je "utopene" primo v nadrzi.......takze hadice se nekona...vyndat pojistku palivoveho cerpadla, rozpojit vedeni od fitru k cerpadlu a zpatecku, nejak to oboji nasapat na nejakou nadobku s tim necim a snad by to samospadem mohlo fungovat, petka neni idealni zpatecka railu je hodne tepla....problem railu je zavzdusneni, jak bys vyjel nadrz a dolil tak se ti na 70% nepovede uz nastartovat tedy spis to neda baterka, kdyz jsem delal vstriky tak nafta spadla jenom kolem vstriku a mam v aute 80Ah vartu starou 1 rok a navic nejkou top verzi pac mam v aute webasto a baterka to fakt nedala, museli jsme to startovat pres startovaci vozik
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění vstřiků VIFem
Co tak jednoduchsie naliat do nadrze pri tankovani vacsi pomer VIFu par krat posebe?
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Čištění vstřiků VIFem
Benzínový motor potřebuje tlak paliva ke vstřikům. Není li v palivové soustavě tlak, motor nepojede. Samospád tedy není možný
.
Naftový motor 1.9 má v nádrži podávací čerpadlo, které běží jen několik sekund po zapnutí zapalování. To stačí k tomu, aby se odvzdušnil celý palivový systém až po vstřiky. Zapnutí zapalování několikrát po sobě bez startování musí systém odvzdušnit tak, že by pak měl motor okamžitě chytit. Pokud nechce chytit a dlouho se startuje, hrozí poškození vysokotlakého čerpadla a vstřiků (jemné piliny z kovových částí čerpadla ucpou trysky). Aby toto zadření nenastalo, začaly se co systému CR montovat podávací čerpadla. Jediné motory v A-H co jej nemají jsou Z17DTx. Tam je třeba i při výměně palivového filtru dolít hladinu a někdy pro odvzdušnění použít balónek (ruční pumpička).
Naftový motor 1.9 má v nádrži podávací čerpadlo, které běží jen několik sekund po zapnutí zapalování. To stačí k tomu, aby se odvzdušnil celý palivový systém až po vstřiky. Zapnutí zapalování několikrát po sobě bez startování musí systém odvzdušnit tak, že by pak měl motor okamžitě chytit. Pokud nechce chytit a dlouho se startuje, hrozí poškození vysokotlakého čerpadla a vstřiků (jemné piliny z kovových částí čerpadla ucpou trysky). Aby toto zadření nenastalo, začaly se co systému CR montovat podávací čerpadla. Jediné motory v A-H co jej nemají jsou Z17DTx. Tam je třeba i při výměně palivového filtru dolít hladinu a někdy pro odvzdušnění použít balónek (ruční pumpička).
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Čištění vstřiků VIFem
diky za informaci, takze na 1,9 to zapojit ala VW nepujde a mame moznost nalit poradnou davku vifu do nadrze, kdyz tam zbyva male mnozstvi nafty?
