Benzínový motor potřebuje tlak paliva ke vstřikům. Není li v palivové soustavě tlak, motor nepojede. Samospád tedy není možný

.
Naftový motor 1.9 má v nádrži podávací čerpadlo, které běží jen několik sekund po zapnutí zapalování. To stačí k tomu, aby se odvzdušnil celý palivový systém až po vstřiky. Zapnutí zapalování několikrát po sobě bez startování musí systém odvzdušnit tak, že by pak měl motor okamžitě chytit. Pokud nechce chytit a dlouho se startuje, hrozí poškození vysokotlakého čerpadla a vstřiků (jemné piliny z kovových částí čerpadla ucpou trysky). Aby toto zadření nenastalo, začaly se co systému CR montovat podávací čerpadla. Jediné motory v A-H co jej nemají jsou Z17DTx. Tam je třeba i při výměně palivového filtru dolít hladinu a někdy pro odvzdušnění použít balónek (ruční pumpička).