gomes píše:Kde si to robil Darku ,v Opel servise? asi nie.... ozaj, ako si to spoznal, ze to je prave lozisko z prevodovky? Mne to huci hlavne pri brzdeni motorom, a pri jazde na patku okolo 3500 otaciek... dik
Darku a uz nie si sam (vlastne bol) s odfajcenou prevodovkou, u mna tiez 5. a 6. prevodovy stupen doprevadza nepekne hucanie. Respektive, mechanicke zvuky z lavej prednej casti auta sme s dilerom riesili uz rok a pol. Zacalo to uz po nejakych 10tisic km obcasnym 5-10s zachrcanim pri jazde dole kopcom na neutral (stlacenim spojky sa to prerusilo). Okolo 40.000km zacalo byt pocut jemny hukot ako keby od laveho predneho kolesa zavisly iba od rychlosti auta. V Opli stale nevedeli co to moze byt a vzdy to skoncilo ze pockame na dalsie priznaky. Priebezne som to typoval na lozisko diferaku. Tento vikend, pri 59.400km, 3tyzdne pred skoncenim zaruky sa to predovsetkym so zaradenou pätkou vygradovalo (co i len pri miernej akceleracii, brzdenie motorom OK). V Opli po dvoch hodinach snorenia objednali komplet novu prevodovku. Vo stvrtok ma prist, silno dufam ze sa tym vsetko poriesi
Borci nestretli ste sa niekedy s prerusovanymi chrastivymi zvukmi z oblasti medzi motorom a lavym kolesom? Deje sa to iba za studena na prvych 6-10km, na volnobehu 60-80kmh. So zaradenou rychlostou alebo pri vyslapnutej spojke je ticho. Vo stvrtok nahodili novu prevodovku, vsetky ostatne zvuky/hluky su definitivne prec, len to zachrchlavanie na neutral sice na hranici pocutelnosti, ale predsa tam stale je. Netusim s cim by to mohlo suvisiet, zvlastne je ze po vymene prevodovky to neostalo na povodnej urovni ale ani to uplne nezmizlo.
Navyse si myslim ze tam nieco nie zrovna dobre "posrobovali", ked mierne pridam plyn + zacnem pustat spojku do zaberu a na to spojku opat vyslapnem + pustim plyn, sa z oblasti prevodovky ozve cvaknutie ako keby tam malo nieco vôlu - najcitelnejsie je to pri posuvani sa na spiatocke.
Špatné spojkové ložisko hučí (jakoby ševelí) jen při nesešlápnutém pedálu, při sešlápnutí je tiché.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF