http://www.cybertronic-labs.cz/denni-sv ... kit-i14c52
Hlavnou devízou je, že svietia originálne halogénové diaľkové svetlomety so zníženou svietivosťou a xenóny sa počas dňa neuvádzajú do činnosti. Všetko je v súlade s vyhláškou o dennom svietení a okrem modulu a káblovačky netreba nič viac montovať.
Aby som sa dostal ku káblom priamo na diaľkové žiarovky potreboval som sa dostať ku konektoru svetiel. Inú možnosť som nevidel a nebol som si jej vedomý. To samozrejme zahŕňa rozobratie predku auta a demontáž svetiel.
Postupoval som podľa schémy, ktorú som urputne hľadal na nete a nakoniec aj našiel. Skonfrontoval som ju so schémou v príručke "Jak na to" a sedelo to.

Na pravej strane som si oddelil BIELY kábel k diaľkovej H7 a ČIERNO-ZELENÝ na pravý blinker. Blinker je na jednotku potrebné napojiť kvôli ešte väčšiemu stmaveniu svetla na strane, kde blinker bliká. Na tie som jednoducho napájkoval paralelné vodiče, ktoré poputujú do modulu. Na biely som napájkoval aj diódu podľa výrobcom priloženej schémy.
Na ľavej strane toho bolo o niečo viac. Tu som si oddelil ČIERNY na napojenie +12V zo zapaľovania a ČIERNO-SIVÝ na signál z parkovačky (slúži k vypnutiu modulu pri zasvietení bežných svetiel). Tieto káble som napichol pomocou rýchlospojky, aby som ušetril čas a pájkovanie.
Ďalej som ako na pravej strane prestrihol biely vodič k H7 a napájkoval diódu a paralelný vodič. Potom bolo potrebné napojiť ľavý blinker. Tu bol problém dvoch ČIERNO-BIELYCH káblov, pričom iba jeden je na blinker. Je potrebné trochu odizolovať
a premerať s kontaktom č.5 na konektore. Ja som sa trafil až na druhý pokus:-/.
Na napájanie som si pripravil dva káble, kde som napájkoval očká na pripojenie priamo k batérii a zaizoloval teplom zmrštiteľnou bužírkou. Kábel na + pól obsahuje aj púzdro na 7,5A nožovú poistku. Výrobca odporúča 10A.
Konce káblov smerujúcich k modulu som odizoloval a vybavil pozlátenými koncovkami, ktoré som dostal od výrobcu, ocínoval a tiež zaizoloval zmrštiteľnou bužírkou. Koncovky potom pekne zacvakli do pripravených plastových puzdier (tiež od výrobcu), ktoré potom slúžia ako konektory na zacvaknutie do modulu.
Zatiaľ som nevymyslel žiadne uchytenie pre modul, tak je len tak zašprajcovaný pri poistkovej skrinke káblom od - pólu batérie.
No a napokon to svieti takto
Kvôli zníženiu svietivosti to svieti trochu medzi žltou a oranžovou. Plánujem tam neskôr kúpiť nejaké biele H7.
Keď som na to pozeral z diaľky, tak mám pocit, že to svieti trochu veľa a mohlo by to osvetľovať. Výrobca na to myslel inteligentným donastavením osvitu.
Musím povedať, že podľa návodov na inštaláciu do Volva, Fiatu, či Hondy, ktoré som našiel na ich fórach, je inštalácia do Astry oveľa zložitejšia. Hlavne kvôli zlému prístupu ku konektorom svetiel. Ale zmákol som to so želaným výsledkom

Hádam návod v budúcnosti niekomu pomôže...