Haczek píše:Nemyslím si že bych dostával nedotáčivý smyk, ale je to možné.
Auto drželo do cca konce první třetiny zatáčky perfektně směr, pak dochází ke zmíněné situaci. Je cítit "zaseknutí - zabrždění" pravé přední části auta, načeš se zadek začné cpát doprava a tím se i lehce utrhává celé auto (auto letí odhadem z 70procent dopředu a z 30procent celé doprava ze silnice) řešeno dupnutím na brzdu aby se auto trošičku ustálilo a následně plynem navedlo pokud možno na silnici. Skoro je to jak smyk na ledu. Vše probýhá v okamžiku. Netuším zda 2,3 sekundy. Ta doba připadá strašně dlouhá ale času neskutečně málo.....
Když letíš do zatáčky, tak auto s motorem vpředu a pohonem předních kol v 99% případů "míří ven ze zatáčky", neboli jde do nedotáčivého smyku. A ESP nezakročí, pokud smyk nedostaneš.
Další odpor: pokud by auto "zaseklo" v pravé přední části jak píšeš (ač by to v levotočivý zatáčce bylo naprosto nelogický), tak to určitě nevyvolá utržení zadku doprava, ale naopak doleva. Vždy má větší setrvačnost ta opačná strana, než která brzdí.