Situace byla pokaždé stejná. V ostřejší levotočivé zatáčce při lehkém stoupání došlo k přibrždění pravého předního kola. Důvod je na snadě - pouze řidič v aute, v levotočivé zatáčce odlehčení pravého předního kola, troška šotoliny na silnici a přetížení.
Po ESPečkovém přibrždění pravého předního kola dojde k tomu že zadek "ustřelí" doprava (kola jsou totiž vytočená doleva a levé kolo zabírá - zadek se odlepí a valí dopředu doprava.
Bohužel je to dost nebezpečné -minulý týden při cca 90km/hod jsem skončil mimo silnici (ve trávě) a jen díky rychlé reakci trhnutí volantem +brzda na všechny čtyři a plyn jsem neskončil ve stromu. Dnes jsem se "hejbl" ze středu silnice na kraj (ještě že jsem nejel po kraji silnice -byl bych ve svodidlech)

Oboje se mně stalo při nastaveném podvozku IDS+ na comfort -při sportu jsem tento problém ještě neměl) Mám cca 5mm vzorek pneu Dunlop SP1 sport na 18kách kolech a pro lepší držení origo podložky pod koly které rozširují nápravu o cca 2cm (celkem 4cm) od sebe.
Jaké máte zkušenosti? Měl - má někdo obdobný problém?
