
Krátce po koupi následovala montáž OPC paketu, originálních 17 palcových kol, zatmavení skel 50% foliemi SunTek a polepy B, C sloupků. Postupně jsem přidal i pár dalších věcí s OPC tematikou - prahové lišty, kryt volantu, v motoru kryt ventilů. Poslední věc, kterou jsem dělal bylo potažení lišt v interiéru folií s imitací karbonu. Zatím se mi to líbí a až to omrzí, dá se slepit (stojí pár korun).
Co se týká motoru s tím jsem spokojen (až na trochu mdlý zátah z nízkých otáček), spotřeba neurazí a nenadchne (má mít kombinovanou tuším 6,2 - zatím jsem na osmi, pravda většinou jezdím po městě nebo po dálnici). Co mě ale štvalo byl akustický projev motoru. Jsem docela úchyl ohledně ruzných pazvuků a ruchů v interiéru. Vadil mi zvýšený hluk a vibrace od motoru kolem 2800 otáček - v rozmezí, které například při jízdě na okresce člověk udržuje vemi často. A tak jsem se rozhodl řešit to radikálně. Nechal jsem kompletně odstrojit palubní desku a na přepážku kabiny a motoru jsem nechal nalepit tři různé vrstvy izolace od firmy STP. Investice - 8.000 Kč, výsledek - znatelný. Motor není téměř slyšet, zvuk kolem těch 2800 ot. je mohem snesitelnější a ve vyšších otáčkách také - velký benefit na dálnici.
Vzhledem ke ztišenému motoru, jsem ale začal slyšet další zvuk, který jsem dříve neslyšel... Šílenství pokračuje

Je to jakási rezonance zevnitř středového panelu. Až vyřeším i tohle, budu nejšťastnější.
Tak tady ju máme krasavicu: