Abych řek pravdu tak to v tom tvem videu neslyším.
Teď k mému problému. Sundal jsem klínový řemen, chtělo to sundat i vzduch filter. Po nastartování zádný rachot slyšet nebyl ani pri zvýšení otáček takze paráda. Tu pul minutu jsem nemel zapojený vzduch filter, snad nevadí? Prašno nebylo. Po nasazení řemene rachot opět byl a jasně šel od alternátoru. Od čeho byla je druhá největší kladka po kladce která je pohánění hřídelí motoru? Je zavedená do bloku motoru.
Ted k tomu alternátoru, jestli je to teda on. Mohu s ním ted jezdit, aniž bych poškodil cokoliv jiného? Je těžké ho vyměnit svépomocí? Vyplatí se repase či nový? Našel jsem nový ale ne GM za 3200kč.
Rachot v motoru, Z17DTH
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
- Reklama
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Ja jen s pulkou loziska v altiku najezdil jeste stovky kilometru.
Repas lozisek vcetne prace vysel v autorizaku u staigera na cca 5500 bez dph.
Repas lozisek vcetne prace vysel v autorizaku u staigera na cca 5500 bez dph.
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Já dal za altík magnetto mareli nový altík 8400 kč včetně DPH.
Zafira B,2006,1.9 CDTI 74kW
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Co tento Hitachi? http://www.autoelektrika-janota.cz/2537 ... -ja1899ir/
Rozhoduji se mezi repasí za cca 3000-4000 Kč či novým do max 8000 Kč, co myslíte?
Byl mi doporučen na repasi http://autoelektrika-slama.cz/, že je solidní.
Napadl mě ještě nejaky noname a ušetřit. Auto ma najeto 200 tis a do budoucna víc jak 75 tis s nim nenajedu. Tak jestli je nakonec dobre reseni koupit neznačkový alternátor, od kterého nechci aby zvládl napr dalších 150 tis km.
Rozhoduji se mezi repasí za cca 3000-4000 Kč či novým do max 8000 Kč, co myslíte?
Byl mi doporučen na repasi http://autoelektrika-slama.cz/, že je solidní.
Napadl mě ještě nejaky noname a ušetřit. Auto ma najeto 200 tis a do budoucna víc jak 75 tis s nim nenajedu. Tak jestli je nakonec dobre reseni koupit neznačkový alternátor, od kterého nechci aby zvládl napr dalších 150 tis km.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Nakonec zlobila přeskakující volnoběžka na alternátoru. Byla vyměněna za novou. Přeskakovala když altik pracoval na max musel hodně nabíjet. Oprava za 3800 Kč.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
Re: Rachot v motoru, Z17DTH
Nechci zakládat nový topic, tak se zeptam zde.
Vyznáte se někdo v motorech 1.7 od Izuzu? konkretně v Z17DTH.
Vyznáte se někdo v motorech 1.7 od Izuzu? konkretně v Z17DTH.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.