Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Zdravím potřeboval bych poradit, mám Astru H motor 1,9 CDTI 88kW 16V a vždy po nastartování se mi dovnitř auta dostanou přes ventilátor splodiny ze schořelé nafty. Děláto hlavně když je motor studený a dřív to dělalo pouze při nastartová, ted to dělá i po stání na volnoběh tak cca po 5 minutách je to v autě citit,jinak při jízdě to cítit není. Zjistil jsem, že to asi utíká někde v prostoru jak je turbo jak je přes něj ten krycí plech.Poradíte co by to mohlo být, zda nějaké těsnění nebo něco jiného, jsem už z toho docela hotovej.Chtěl jsem ten plechovej dekl sundat ale zjistil jsem že by se musel asi vyndavat chladič na vodu, nebo víte někdo jak ten plech sundat. Díky všem.
Naposledy upravil(a) miruna dne 05 úno 2012, 16:31, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Netěsnost kolem turba na motoru 1,9 CDTI 88 kW 16V
A nebylo by jednodušší sundat ten plech?
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
RomanK a jak se ten plech co nejednodušeji sundá? Jsem na to koukal a příde mi že se musí sundat minimálně chladič na vodu?
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Tak nikdo neporadí čím by to mohlo být a jak sundat ten plech?
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Je třeba odšroubovat matky co jej drží. Jde to blbě a myslím že některé je přístup zespod auta. Je dost možné, že praskly nějaké šrouby co drží svody v hlavě. Těsnění to pak neudrží a škvírou to pak fouká. Ovšem bez krycího plech dole se to nenajde.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
O.K. dík RomanK
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Tak nevim jak si dopadl ty, ale ja mam praskle svody..........
zacinam ty auta nesnaset.....na stare zafire 2.2 DTI jsem najel pres 180 tis a na motor se nesahlo, a to je chipnuty na 155PS a 340Nm a jezdi dodnes dnes neco pres 230 tis. Kramy italsky...........19DTH 110kW 172 tis.....

Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Ještě jsem na to nepřišel, ale jestli je to co máš ty tak to jsi mi moc nepotěšil 

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI
Na 90% asi jo, smrad v splodin v aute a pri regeneraci DPF se z pod auta valil bily dym...........
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....