Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
Re: Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
má pravdu předsedo
Astra H Caravan 1.7 CDTi, 59 kW, r. v. 2005
- Reklama
Re: Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
Presne tak. Ja mam na kobi vzadu podle tabulky pripustne rozmezi 2,2 až 2,8 podle toho jak to chci mit tvrde a jak sem nalozeny. Tajze foukam vsechno na 2,4 a basta.
Problem je na pumpach spis v ulamanejch koncovkach, kdy to na ventilku nedrzi.
Problem je na pumpach spis v ulamanejch koncovkach, kdy to na ventilku nedrzi.
Re: Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
Já nad dofoukáváním u čerpacích stanic zlomil hůl už před dvěma lety, teď už hustím jedině před garáží. Jenom s dlouhodobě funkčním kompresorem to vyšlo až na třetí pokus
Nejlepší kompresor si pamatuju u Benziny, po spuštění z něj prskala směs vzduchu a vody.

Nejlepší kompresor si pamatuju u Benziny, po spuštění z něj prskala směs vzduchu a vody.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27 srp 2011, 15:46
Re: Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
Koukam tady se ta diskuze docela rozjela. Tak uz mam nafoukano u OMV. Ale zase se vynoril jiny problem, panove v servisu mi asi spatne vyvazili elektrony, v rychlosti nad 120km/h mi slusne vibruje volant
((

Re: Nafoukání kol (nekvalitni stojany)
Ja vzdycky nechavam nafoukat dusikem nebo cim to foukaji v pneuservisu a kdyz nahodou potrebuju dofouknout, coz je diky ty naplni co tam je malokdy tak vzdycky pouzivam kompresor co mam v aute k lepici sade 

Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006