prepacte, musim brutalne nesuhlasit.Solik píše:Výkon kompresoru klimatizace se nedá regulovat. Spojka ho jen připojí nebo odpojí. jediné co se u aut. klimy reguluje, je míchání teplého a studeného vzduchu podle nastavené teploty a podle informací z čitel teploty v interiéru. Je to určitě pohodlnější než u manuální klimy, ale zásadní rozdíl v tom nevidím. Jak píše vojta - důležitější je stav auta. taky jsem chtěl automatickou klimu, ale stav auta rozhodl a tak mám manuál. A vůbec mi to nevadí
A. automaticka klima pri typickom letnom nasadeni teply vzduch neprimiesava, len nastavuje rychlost ventilatora
B. vykon kompresoru klimatizacie sa reguluje. v dnesnej dobe je skor vynimkou neregulovany kompresor
priklad Harrison (Delphi) V5 - regulacny ventil (termostaticka regulacia) v kompresore. pracovny objem kompresora sa znizi skoro az na nulu - podla potreby. funguje to na zaklade tlaku chladiva.
montuje sa do Astra F, Astra G, Vectra B