Mne teraz robi presne to iste (astra 1.9 cdti, 88kw, 2007). Skusal som vycistit z vnutra pedal, ale nepomohlo a tiez konektory k pedalu. Ohladom tych pinov, ktore to treba roztiadnut pod tou poistkovou skrinou.
Mne teraz robi presne to iste (astra 1.9 cdti, 88kw, 2007). Skusal som vycistit z vnutra pedal, ale nepomohlo a tiez konektory k pedalu. Ohladom tych pinov, ktore to treba roztiadnut pod tou poistkovou skrinou.
Ked das dole ten kryt mal by si vidiet nieco taketo
Treba este tie tri sroby povolit a povytiahnut to cele,tam mas pristup k tym pinom ktore treba roztiahnut.
Přílohy
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex Škoda Felicia 1,3 GLX
Hmm, skusal som odmontovat vsetky sroby, ale nejako to neslo von (nechcel som velmi silou to trhat). Naposledy som este raz rozobral pedalovy box a trosku som ohol tie kontakty potenciometra, nech viac tlacia na kontakt. Od vtedy to neurobilo a mam za sebou viac ako 900km weekendovu cestu. Len sa mi zda, ze mam vysiu spotrebu. Resp. pocitac mi vypocitava trosku vyssiu spotrebu cca: 6.4L ale na tej dlhej ceste som mal 6.2L, boli sme dvaja, klima zapnuta s kombinaciou dialnic a okresnych ciest a nejake tie stupacky v horach. Myslite si ze, treba prekalibrovat pocitac, ked som rozmontoval pedal? Cital som, ze sa to robi (http://opcomforum.yolasite.com/resource ... 0Reset.pdf), ale na moj motor nie, tak neviem.
Tak jsem opět zpět se stejnou závadou. Ráno to padlo 2x do nouzáku a s neoblíbenou chybou 112052 a 112252. Večer zkusím na OPCOMU smazat chyby a namontovat pedál od vojty. Zítra jedu do rakouska tak doufám že mě Astřička nezklame. Jinak poslední týden se zvedla spotřeba na 5,7.
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
Takže z práce jsem byl dotažen na laně oktávkou. Už vůbec nejde přidat plyn. Jakmile přidám tak to vyleze o kousíček a padne nouzák. Ráno přejdu kabely a konektory podle fotky o pár příspěvků výše. Jinak minule jsem čistil konektor který je vespodu hned za nárazníkem. jedině že by nějak vyklepal. Kdyby jste měl někdo nějaký nový poznatky, budu vděčnej. Poslední věc kterou bych udělal je, autorizák Opelu. Všichni co tam byli s touto závadou, dostali nový pedál a závada přetrvávala pak řídící jednotka a co se nestalo? Závada je stále. Kdyby mi někdo řekl že to 100% pomůže tak těch 30k za jednotku dám ale s takhle nejistým výsledkem...
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka
hmm tak u mě je to to samé, už začínám být dost v hajzlu z toho. Tuhle mě to málem stalo i život když mě to vypadlo při předjíždění kamionu. Pročetl jsem i fora na německejch stránkach a prostě nikdo neni schopnej říci natvrdo že to dělá to a to.
Poprvé mi pomohla oprava pedálu. Po 3-4měsících vyčištění konektoru pod nárazníkem. Po dalším půl roce, přihnutí paciček pod RJ motoru.
Může to být cokoli a nikdo neví co. Jsou to spíš takové pokusy. Zdá se mi že vždycky pár dní před tím než závada nastane se zvedne spotřeba. Ale je to jen dojem.
Astra H Caravan 1.7CDTI, r.v. 2005, stříbrná
Dříve:
Astra F 3dv. 1.7TH, r.v. 1995, zelená metla
Fiat Uno 3dv. 1.3D, r.v. 1986, červená štětka