Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

kykla1
Příspěvky: 17
Registrován: 05 úno 2011, 11:55

Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od kykla1 »

Mám jeden problém, u Zafiry B 1,8 16V, r.v. 2006 se začalo stávat, že když ráno nastartuji a motor je studený tak se s autem nedá skoro vůbec rozjet ( je to jako kdybych za auto zapřáhl Tatru) , netáhne a nechce se rozjet. Cca po 10ti sec. už vozidlo jede normálně a během dne to již neudělá. Vždy je to ráno, když je auto studené. Motor nastartuji normálně, trochu ale kolísají otáčky cca mezi 800 až 1200 ot(min.). Auto jde normálně na všechny válce a v chybovém hlášení se nic neukazuje. Dík za radu
Reklama
 

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od RomanK »

Váha vzduchu.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od swabel »

Tak tak, niekedy mi to iste robilo na Leone 1,8 T.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
kykla1
Příspěvky: 17
Registrován: 05 úno 2011, 11:55

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od kykla1 »

Tu asi jediěn vyměnit, vyčistit nijak zřejmě asi nejde. Jinak předpokládám, že je umístěna na hadici sání co je za fitrem sání.

Jinak zatím díky
kykla1
Příspěvky: 17
Registrován: 05 úno 2011, 11:55

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od kykla1 »

Tak jsem absolvoval diagnostiku Opel ( ne ale v originál servisu). Zjištěna závada na 3 válci, doporučeno nejprve vyměnit svíčky a jako další možnost přejít vstřikování paliva do 3 válce. Svíčky nové - závada stejná ( snad jen trochu zlepšení). Bylo mě sděleno, že je možné, že to při studeném motoru na sytič vstřikuje asi jiné množství paliva. Při kontrole lambdason dále zjištěno, že na lambdasondě za katalizátorem to ukazuje mírně zvýšené hodnoty. Ještě mě napadlo jestli by to nemohla dělat zapalovací cívka, někde jsem zde na foru četl, že to měl někdo podobné a dělalo mu to pouze studené, než se cívka ohřála. Váha vzduchu je v pořádku. Do Chrovatska s tím prý jet můžu, tak doufám že to vydrží. Jenom doplnění motor mám 1,8 16 V XER, r.v. 2006
Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od swabel »

To iste robilo kolegovi na 1,6tke, vynechaval mu 1 valec, po tom, co som mu vymenil zapalovaciu listu, vsetko v poriadku.
Pozri sa do vnutra na kontakty cievky, ci nie je jeden z nich taky opaleny, trosku do cervena.
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... vka-JANMOR
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od pueblo »

No nevím, ale když RomanK bez váhání a jednoznačně řekl váha vzduchu, asi bych nevyhazoval ďéňgy v neautorizovanym servisu a věřil bych mu 8-)
Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od swabel »

Pise podla diagnostiky - zavada na 3. valci. To nema s vahou vzduchu nic.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od pueblo »

OK, ale přeci by poznal, že mu vynechává jeden válec nebo ne? Ale kdyby ne, tak pak to opravdu může být zapalováním. JSem zvědavej, co bude příčina......
kykla1
Příspěvky: 17
Registrován: 05 úno 2011, 11:55

Re: Problémy s tahem motoru po nastartování studeného motoru

Příspěvek od kykla1 »

Servis sice neautorizovaný, ale diagnostika originál Opel , převážně zaměřeno na Opel a údajně se tam chodí radit i servisáci z Opla. Mě je jenom divné, že to dělá pouze krátkou chvilku při studeném motoru ( pro mne z laického hlediska by to mělo být něco se sytičem , nebo elektikou která po ohřátí motoru již např. normálně převádí). Ale uvidíme sám jsem zvědavý. Ještě zkusím na noc vyndal lištu s cívkama , dát ji domů do tepla a ráno namontovat a zkusit.
Odpovědět