 
   
 Přikládám fotku toho řízení pro info jak to vypadá!

 
   
 

 Projevovalo se to tak , že ti v nádobce mizela kapalina a tekla ti u kol.A když úplně vytekla tak šlo tíž otočit volantem a dělalo to hroznej rachot jako by z pod volantu když jsi točil volantem.
 Projevovalo se to tak , že ti v nádobce mizela kapalina a tekla ti u kol.A když úplně vytekla tak šlo tíž otočit volantem a dělalo to hroznej rachot jako by z pod volantu když jsi točil volantem.No už nic novýho nepřibylo!MUSÍM ZAKLEPAT!!!!Samothe píše:já ti to chlape nezávidím,furt se ti na tom něco sere
 ,,Jen´´ to řízení  ,   dát úplně dohromady svody(furt jezdím bez katu a v kolonách díky tomu hopsám ja k nějakej zajíc!  vyměnit ventylátor klimatizace  ,  budu muset aji brzdový kotouče vyměnit.A to je celý! Jinak super auto!
 ,,Jen´´ to řízení  ,   dát úplně dohromady svody(furt jezdím bez katu a v kolonách díky tomu hopsám ja k nějakej zajíc!  vyměnit ventylátor klimatizace  ,  budu muset aji brzdový kotouče vyměnit.A to je celý! Jinak super auto!  
  
  
 , ten původní se úplně rozsypal a nikdo to nechápe.
 , ten původní se úplně rozsypal a nikdo to nechápe. 
Proboha a co to znamená "rozsypal se motor"? Jakej a co mu bylo?Domingo píše:Tak to máš dobrý, já měnil minulej tejden celej motor, ten původní se úplně rozsypal a nikdo to nechápe.

Tak jestli to někdo zbastlil, tak ta poznámka "Klasika, 1.6" je asi mimo ne? Než sem Astru kupoval tak sem hodně zjišťoval jak je na tom tenhle motor a nevšim se mi, že by to bylo standard, že komplet odejdeDomingo píše:Klasika, 1,6 16V. Já Ti to přesně nepopíšu, vačka v pr....,písty,hlava vyhoblovaná na jednom místě, nevíme od čeho.Vypadalo to,že to je složený z několika motorů a udělaný tak,aby to vydrželo pár 10tek km a sesypalo se to.Mám holt smůlu.
Nahradil jsem to novím,28000 km najeto, stejnej obsah

| Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |