Jsem si rikal, ze pravda bude nekde uvnitr. Ja o koze a ty o voze nebo obracene A to mi dva prodejci tvrdili, že to domontovat dodatecne nejde. Taky na to maji ruzna skoleni jak z lidi dostat jeste vice penez.
Opel Astra H SEDAN - Enjoy 1.6XER 85 kW, Silver lighthing, Tempomat atd ....
Jako malej, to sem býval dost namyšlenej. Ale teď, teď už nemám žádnou chybu....
No ja mam original operku od opela. Nevim kolik stala, nechaval sem si ji montovat s novym autem. Ze se da montovat podle konfiguratoru jen na jakesi lepsi sedadlo sem i vsim taky, ale nejsem si jisty ze ho mam. Na mem sedadle jde regulovat: posun vpred/vzad, nahoru/dolu, regulovat sklon sedaku, bederni operka, regulace sklonu operadla zad. To ma byt zakladni, nebo uz ta lepsi?
Jinak me ta operka vyhovuje. Pro me je idealne dlouha a pri pohodlne polozene ruce se me dobre radi.
No... myslim ze o nic neprichazis. Bederni operka je ve srovnani s octavkou hrozne vysoko, ve vysi prsou, takze jako bederni bych ji ani nenazyval. a sklon sedaku mam standardne nastaveny nadoraz "vpredu dole", protoze vsechny jiny polohy jsou spis jak houpaci kreslo. ale samozrejme nekomu to vyhovovat muze
maro.sk píše:Ked si ju sklopim, v podstate sa nedaju normalne radit rychlosti (kvoli vyske opierky) a aj ked nepreradujem (napr. dialnica), je jej pouzitelnost len obmedzena, nakolko je smerom dopredu prilis kratka a zaroven prilis vysoka, takze nepohodlna.
corsaczek píše:No... myslim ze o nic neprichazis. Bederni operka je ve srovnani s octavkou hrozne vysoko, ve vysi prsou, takze jako bederni bych ji ani nenazyval.
Bud mate uplne jinou astru H nez ja, nebo sem vlez omylem do fora trpaslicich lidi
Ked sa k tomu prinutim, tak to nafotim.
Mne proste laktova opierka vobec nesedi. Vysku mam 180 a ked si ju sklopim, tak na mna posobi ako nieco, co mi v interieri zavadzia, pokial potrebujem preradovat rychlosti, alebo pouzit rucnu brzdu. Otazkou je, ci je to problem opierky, alebo rychlostnej paky a rucnej brzdy... Sklopenu ju mam len na dialnici a inac ju mam vzdy vyklopenu a citim sa daleko pohodlnejsie.
Vzhladom na riesenie interieru Astry sa uz nicomu nedivim. Auto mam rad, len ma stve zadubenost dizajnera pri navrhovani jeho interieru. Minimalne odkladacie priestory, kedze do dveri sa nevojde ani standardna 1/2 litrova flasa a nie je kam si dat drobne, penazenku, mobil...), laktova opierka je v inej urovni ako "operna lista" vo dverach a este par inych veci.