Takže jen tak pro zajímavost, zapomněl jsem tu dopsat jak to dopadlo...s Astrou jsem "dojel" ke známému v nouzáku, kde už opětovně nenastartovalo....výsledek spálená řídící jednotka motoru

..po měsíci čekání jsme sehnali za 20000 "novou" z bouráku (v Oplu ve Zlíně byla k mání za 38000,-), celej alternátor v háji -vyměněn za nový (7000,-), repas čerpadla, vyčištěn ERGventil...auto šlapalo, ale asi jen 500km...znovu začínal ten samej problém...až jeden machřík autoelektrikář z Mořkova prošel všechny kablíky v Astře našel vadnej kablík, který přiváděl do ŘJ buď honě nebo málo a pálil ŘJ - ta druhá nová ŘJ byla ještě bohudík zachráněna. (za 40 hodin práce plus nová baterka si zaúčtoval 12000,-

) Od té doby zatím astra šlape, ale pěkně jsem byl z toho otrávený....to jo...