 
   . Můj dotaz tedy je, jestli se s tím někdo setkal, popřípadě co to znamená a hlavně, jak se oboje chyby vyřeší? Díky moc!
 . Můj dotaz tedy je, jestli se s tím někdo setkal, popřípadě co to znamená a hlavně, jak se oboje chyby vyřeší? Díky moc! 
   . Můj dotaz tedy je, jestli se s tím někdo setkal, popřípadě co to znamená a hlavně, jak se oboje chyby vyřeší? Díky moc!
 . Můj dotaz tedy je, jestli se s tím někdo setkal, popřípadě co to znamená a hlavně, jak se oboje chyby vyřeší? Díky moc! Takze nejspis poradne nechat vycistit dpf, vyresetovat chybu a kdyz nepomuze, tak vymenit cidla teplot. A jeste jeden dotaz, muze chyba immo zpusobit spatne mechanicke fungovani zamku zapalovani? Nekdy trva treba 5minut, nez najdu spravnou polohu klice v zamku, abych mohl vubec pootocit do prvni polohy. Pak uz klic funguje jak ma, i po opetovnem vytazeni a znova zasunuti.
 Takze nejspis poradne nechat vycistit dpf, vyresetovat chybu a kdyz nepomuze, tak vymenit cidla teplot. A jeste jeden dotaz, muze chyba immo zpusobit spatne mechanicke fungovani zamku zapalovani? Nekdy trva treba 5minut, nez najdu spravnou polohu klice v zamku, abych mohl vubec pootocit do prvni polohy. Pak uz klic funguje jak ma, i po opetovnem vytazeni a znova zasunuti. Na to bych si asi netroufl
 Na to bych si asi netroufl 
keď už by si to chcel premazať tak rozhodne nie WD-čkom vysušuje, na zámky sa používa grafitový sprej alebo grafitová vazelina, alebo toto: https://www.bestlocks.sk/cylindricke-vl ... tlock.htmlLukr píše:Dělají to oba klíče. Dělá to při zamčeném i odemčeném volantu. Druhý klíč je záložní - nepoužívaný - takže opotřebení klíče můžeme vyloučit. Spíš asi ta vložka, jen nemám vůbec představu jak to promazat. Myslíš, že tam stačí strčit ten sosáček WD-éčka a trošku to prostříknout, nebo se to musí celé rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, promazat?Na to bych si asi netroufl
| Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |