Ahoj všem Oplistům. Zkusím trochu popsat aktuální stav auta.
Začnu asi exteriérem. Autíčko trošku rezne

Naštěstí mě to moc netrápí, jelikož v létě půjde celé auto do celolaku, takže se rez opraví. Vzhledově jsem zatím jen přidělal OPC křídlo, velmi drobné detaily a koupil jsem originální 17" kola (v barvě antracit). Dost jsem chtěl 18" kola, ale ted jsem rád za 17". Na trackdays budou oblečený do semislick gum, které mohou i na silnic a přes 17" se do řízení dostane mnohem více zpětné odezvy.
Podvozek... Auto dostalo stavitelné podvozek od AP sportfahrwerke. A kompletně všechny silentbloky od Powerflex. Podvozek jsem odzkoušel na trackdays ve Vysokém Mýtě a fungoval velice dobře, takže tam jsem zatím spokojen. Semislicky ještě taky udělají hodně svého.
Interiér je původní, jen jsem vydělal věci jako zadní sedačky, koberečky atd., prostě takové ty nepotřebné věci. Další odlehčování bude až při celolaku, kdy auto pořádně odstrojíme. Aktuální váha je 1290kg, požadované cca 1150-1200kg. Je přidělaná zadní vzpěra na zadní nápravu a síť abych měl kam odkládat helmu a neválela se po zemi.
Motor zatím žádnou změnou neprošel a má stále továrních 150koní, i tak zváldne vypráskat Octavii 3 RS jako by se nechumelilo. Má repasované turbo a spojkovou sadu, aktuálně najeto na motoru cca 236xxxkm. Zaslepené EGR a odstraněné klapky víření. Nedávno také dostal přímé sání a došlo k odstranění tlumiče výfuku. Ačkoliv, zvuk je furt stejný

Změnu člověk registruje jen při plném plynu a plném zápřahu auta. Jde slyšet jak rychle jdou výfukové plyny ven z výfuku.
Snad hodím co nejrychleji foto, ale nevím moc jak se to tu dělá
