Zdravím Vás Opláci!!!

Jsem tu nový, ale hledal jsem dost na fóru a přesně můj problém jsem nenašel. Před časem jsem koupil Astru H Caravan, Z19DTH 110kw z Německa. Po pár set kilometrech mi začalo svítit dobíjení a asi po dalších 3 km mě auto v noci nechalo stát, bylo to špatným alternátorem (sice je zajímavé, že to nastalo během 3 km vyloženě) a ten jsem si sehnal sám a známý v Oplu mi to vyměnil (altík Denso). Každopádně mi řekl, že hned po výměně to jel projet a asi po 2 km se rozsvítila kontrolka výfukových spalin, tak to napíchl na TECH2 a hlásilo to špatnou váhu vzduchu. Při rozjezdu to lehce škubalo, ale vše jinak OK. Ujel jsem tak asi 20 km. Dnes jsem ovšem jel a kontrolka mi zhasla, ale auto docela brutálně kouří (bílý smradlavý dým), pak po pár km se rozsvítila opět a na chvíli se přeplo do nouzáku. Průměrka vzrostla na 7,1 l/100 km

koukl jsem do motoru a u EGR je mastnoty jak prase (v německu byl čištěnej při každé servisce). Může to být ta váha nebo EGR? Popřípadě nemůže ten EGR být uvolněný někde, že to tak prosakuje? V Oplu bude ten známý až po Novém roce nějak. Jsem z toho na prášky
