prosím o radu. Astra 1.9 110kw (originál chip Opel z D) se mi už několikrát začala při zahřátém motoru zničeho nic doslova celá třást - začal vibrovat motor. Čím více plynu, tím větší vibrace a výkon minimální, že jsem měl na dvojku problém vyjet kopec. Takto se to chová cca do 1 minuty, pak to přestane a auto jede dál jakoby nic.. Ač se nerozsvítila žádná kontrolka, jel jsem hned do servisu, ať se na to podívají a žádnou chybu jim to nenahlásilo.. Chystám se za 2 týdny do Chorvatska, tak bych nerad, aby se mi po cestě rozskočil motor..
Najeto 132 tis, DPF filtr čištěn v servisu Opel ještě v D (zaručeně) v cca 110 tis. Když jsem byl v servisu tak to hlásilo "naplněnost" 10%
Ještě by možná stálo za zmínku, že mi to občas padne při vytočené 4 do nouzového režimu. V servisu mi řekli, že to dostává špatný tlak, resp. menší než očekáváný (zřejmě kvůli tomu chipu, soudruzi asi někde udělali chybu..
 ). Stačí vypnout-zapnout motor a je v cajku. Jen zmiňuji, jestli to nemůže mít souvislost..
). Stačí vypnout-zapnout motor a je v cajku. Jen zmiňuji, jestli to nemůže mít souvislost..Tušíte někdo ??? Díky moc!



 
   Evidentně na to má vliv okolní teplota, nyní mi to (když je teplo) dělá i několikrát za den, ač ne každý den. Momentálně najeto 145 tis.
 Evidentně na to má vliv okolní teplota, nyní mi to (když je teplo) dělá i několikrát za den, ač ne každý den. Momentálně najeto 145 tis. Jinak o filtr se snažím "starat", tzn. pokud si toho všimnu, což většinou ano, tak vždy nechám cyklus dokončit i za cenu vyjížďky po krajině..
 Jinak o filtr se snažím "starat", tzn. pokud si toho všimnu, což většinou ano, tak vždy nechám cyklus dokončit i za cenu vyjížďky po krajině.. 