nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Ondřej Tomek
Příspěvky: 24
Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
Bydliště: Rumburk

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od Ondřej Tomek » 22 čer 2015, 14:34

nerad to píši, ale za b je správně:)

Reklama
 

Uživatelský avatar
vermut
Příspěvky: 13
Registrován: 28 led 2013, 13:28
Bydliště: Teplice

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od vermut » 22 čer 2015, 15:38

A je nová tedy?
Teď řeším podobný problém. Po asi 80km jízdy se mi palubka rozblikala(pak svítila jen jedna kontolka a to auto s klíčem) jak vánoční stromek a motor běžel na tři válce. Takže jsem zastavil(zaplať pánbůh měl jsem sebou golu) a sundal zapalovací lištu a vyndal svíčky, na třetím byla mokrá, usušil jsem jí a proházel je mezi sebou a zpět namontoval a složil. Nastartoval jsem vše běželo bez problémů i kontrolka která signalizovala poruchu zhasla. Chcípnul jsem to a znova nastartoval vše ok. Při zpáteční cestě zhruba opět po 80km to samé čili kontrolka a motor na tři. Opět jsem vše rozebral a svíčka na třetím válci opět mokrá, otřel jsem jí a opět jsem je při montáži proházel, napojil jsem lištu a šel nastartovat ale běželo to na tři chvílema mi snad přišlo že jsem to zaslech i na dva, opět jsem to rozdělal a asi 10min nechal být, poté složil, zase stejným postupem a motor normálně nastartoval a běžel ok takže jsem dojel domů. Zatím jsem ještě nic neřešil jen svíčky jsem kupoval neboť při každém studeném startu běžel motor na tři válce (svíčky jsou od NGK) a startuje to lépe i když se mi trochu něco nezdá ale dejme tomu že ok. Nicméně po téhle kolizi s myslím že to s tím má co do činění a buď bude pryč lišta nebo cívka dle mého názoru.
Zatím s autem jezdí mladá a problém od té doby nebyl ale vyřešit to musím abych pak něco do 100km od bydliště nezůstal viset :D

boulder
Příspěvky: 23
Registrován: 22 kvě 2014, 22:58

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od boulder » 22 čer 2015, 15:57

Sázel bych na zapalovací lištu nebo výfuková vodítka. 1.4 A 1.6 16v s tím celkem zápasej. Mně se dělo to samo ale u Z18XE a tam to byla ECU. S tím ale u 16ky problém nebejvá. U tě lišty když ji vytáneš a gumové jakoby nátrubky co jdou na svíčku budu steřelé rozpadlé nebo jinak poškozené,máš jasno. Ještě tomu dělá problémy netěsnost víka ventilů, pokud se olej dostane až ke svíčkám a gumě lišty taky ji to může poškodit. Už jsem to viděl ale vyčištění nákup nové lišty a svíček jen oddálilo. Mimochodem origo opel diagnostika tuším TECH2 ukáže konkrétní hodnoty egr a lambdy, takže hned víš na čem seš.

Uživatelský avatar
vermut
Příspěvky: 13
Registrován: 28 led 2013, 13:28
Bydliště: Teplice

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od vermut » 22 čer 2015, 16:38

Takže mám nejdřív teda asi zaject na tu diagnostiku co?

EDIT: Takže po diagnostice chyba 3 válce - udělal jsem výměnu zapalovací lišty doufám že to bylo tím. :lol:

Ondřej Tomek
Příspěvky: 24
Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
Bydliště: Rumburk

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od Ondřej Tomek » 15 črc 2015, 14:44

tak pořád nic nového, znovu jsme vyčistili egr vetnil, tentokrát už doma, byl pěkně zas*anej, dělá to furt, když se to ohřeje, kolik stojí oprava těch vodítek?

Ondřej Tomek
Příspěvky: 24
Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
Bydliště: Rumburk

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od Ondřej Tomek » 17 črc 2015, 17:01

aktuálně je tam olej 10w40, asi by tam měl být 5w30
dal bych tam na zkoušku 5w30 a pokud by problémy přestali, mohlo by to poukázat na problém s drhnoucími ventily ve vodítkách?

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od honzap » 17 črc 2015, 22:41

Zkus prohodit VN izolátory, tedy pokud je to možné.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Ondřej Tomek
Příspěvky: 24
Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
Bydliště: Rumburk

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od Ondřej Tomek » 17 črc 2015, 23:13

jen kdybch věděl co to je, díky

Uživatelský avatar
honzap
Příspěvky: 629
Registrován: 14 bře 2014, 14:30

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od honzap » 18 črc 2015, 08:46

To jsou ty gumy na zapalovací listě (vysokonapetove izolatory). Kdyz je proslehla a neizoluje, tak pak svíčka nemusí házet jiskru.
Astra H Z19DT caravan
Astra G Z16XE caravan
Fabia 1,2 HTP - služební
Omega A C24NE caravan
Omega A C20NE

Ondřej Tomek
Příspěvky: 24
Registrován: 07 kvě 2015, 07:51
Bydliště: Rumburk

Re: nouzový režim motoru, jede na 3 válce

Příspěvek od Ondřej Tomek » 23 črc 2015, 21:31

máte prosím někdo zkušenosti s ventily drhnoucími ve vodítkách? jak se to projevuje?
jinak nechal jsem vyměnit olej na 5w30, problém přetrvává
jak se projevuje vadná ecu?
achjo, asi to hodim už ze skály

Odpovědět




TOPlist