zdravim Vas, presiel som si temu a odpoved som nenasiel, resp. spytam sa este takto, moj problem je, ze po vymene tyciek sa od vodicovej strany ozve, pri vacsom hupnuti (napr. vacsia jama, alebo "kopcek", spomalovaci retarder) take tuknutie ako vybity cap, kov na kov, ale iba raz, to tak klepne, do vymeny to nerobilo, bol som v dvoch servisoch, pozerali cely spodok, vsetko je pevne, nakoniec som sa dozvedel asi toto: stare tycky tym, ako boli "zhumplovane" tlmili razy, teraz nove, ked je vsetko pevne, tak netlmia a prejavil sa zvuk, co je bud axialne lozisko, alebo dorazy - co vy na to? co to moze byt? volant ide lahko, pre normalnej jazde, po tankodromoch, nic nebucha, iba toto tuk pri hupnuti, dakujem za rady
edit: vraj to moze byt aj tlmic, tak ja uz fakt neviem, nikto nic?
zvolen, slovensko
1,7 74kw van, navi, el, soft tlmenie
ex alfa 159sw, almera sedan, gt, felicia, favorit
dik, ach jo, takze lozisko, toto som nemyslel, ked volant ide lahko, je to pevne, skor som myslel, v kutiku duse, ze gumene dorazy ... inac si ich uz asi menil, ci nie - ked "dela" - asi nebude stacit vymenit iba to jedno, treba v serii? a ked si menil, aj ine si menil, tlmice, gumene dorazy? este raz dik
este nieco - mozem s tym jazdit, teda ak ty jazdis? lebo je to fakt blby zvuk, ako ked buchnes kladivom do podvozku
takze horne ulozenie vymenene, komplet, obe strany, vsetko nove, origo a vysledok, bucha to stale tak isto ... kto vie co to je, prosim poradte, nemozu to predsa len byt tie tycky, kedze origo su umelohmotne a tieto nove, co dali su kovove? ja uz fakt neviem co to moze byt, inac vymena bola "prasarna" matky zahrdzavene, plno bordeli, nechapem, naco tam davaju ten poklop, ked dnu je aj tak bordelu ... no a povodne, vsetko vyzeralo zachovale, loziska isli lahko, takze zbytocna robota :/ ...
zvolen, slovensko
1,7 74kw van, navi, el, soft tlmenie
ex alfa 159sw, almera sedan, gt, felicia, favorit
Ja som mal podobný problém, stále mi niečo búchalo a vŕzgalo v predu. Vŕzganie som pripisoval cvrčkom v prístrojovke a búchanie prednej náprave a silentblokom motora. Na prednej náprave som vymenil skoro všetko čo malo len nepatrný náznak vôle. Vŕzganie som neriešil stým, že náprava je prednejšia. Pri náhodnej kontrole motora mi známy servisák zistil, že mám uvolnený palivový filter v ochranom púzdre. Kto a kedy ho uvolnil to nemám potuchy. Tak ho poriadne upevnil a zrazu zmizlo búchanie aj vŕzganie. Preto si prejdi celý predok či nemáš tiež niečo uvolnené čo by ti tam robilo šarapatu.
vcera som este skusal strieknuť WD na uloženie torznej tyče. nepomohlo, dnes ale problem vyrieseny: tym, ze mi v servise dali sice kovove tycky, ale nie umelo, i ked su v zozname dielov, aj na podvozky bez ids a pasuju, aj dlzkovo sedia, stabilizacna tyc naraza do kasne, takze poucenie, nepouzivajte kovove tycky urcene pre podvozky bez ids - rovne, i ked pasuju, nepasuju
Naposledy upravil(a) vlastne dne 03 črc 2014, 00:02, celkem upraveno 1 x.
zvolen, slovensko
1,7 74kw van, navi, el, soft tlmenie
ex alfa 159sw, almera sedan, gt, felicia, favorit
Tohle tema me zaujalo. Pri pristi vymene tycek se chystam pouzit kovove (misto soucasnych plastovych), tak me zarazilo proc "klepaji". Mohl bys prosim nejak trochu vic popsat ktera cast klepe a zda by to slo nejak "poresit"? Co to bylo za vyrobce? Neni napr. mozne aby jsi je mel namontovane obracene?
vyrobca je rts, ine kovove pre astru bez ids neboli, paradoxne chceli dobre, namontovane su dobre, no aj ked su podla katalogu 300ky, zrejme tam nieco nie je ok, alebo v mojom pripade usporiadania motoroveho priestoru nie su ok, v podstate na pravej - spolujazdcovej strane, ak sa pozries dole, hned vedla ulozenia tlmica uvidis stabilizator, v mojom pripade ked viac pohupne, tento pri otoceni naraza do kasni, plechu, takze tak, sam to nechapem, ale pri umelohmotnych to nerobilo, este ich idem vymenit, namiesto kovovych dam tie umelo a uvidim, ci bude buchat, ale som to videl, ked sme hupali auto ako to tam bucha a ine ako to, ze su tie tycky dlhsie ako maju mi nevychadza
dam vediet ako dopadnem, este dodam, ze ked som pozeral na nete, ci kovove, alebo origo umelohmotne, bolo pisane, ze umelo viac vydrzali, ako kov
zvolen, slovensko
1,7 74kw van, navi, el, soft tlmenie
ex alfa 159sw, almera sedan, gt, felicia, favorit