Zkuste někdo poradit co mám dělat se záhadnou poruchou na foukání ventilátoru do interiéru. Po nastartování se většinou nerozfouká ventilace v kabině. Většinou se rozfouká po několika minutách, někdy se nerozfouká vůbec, jindy přejedu přes hrbol a začne foukat, jindy přejedu přes ten samý hrbol a nestane se nic. Někdy ale to jen občas se stane že to funguje bez problémů hned po nastartování. Přijde mi to jako špatný kontakt ale žádnou chybu mi to nehlásí... jinak když se rozfouká tak vše funguje jak má, přidávání síly ofuku jde jak má, teplotu si nastavím (mám digi klimu) a temperuje jak má. Jen je problém, že se jí prostě někdy chce jindy ne. Mate mě právě to že se to někdy za jízdy rozjede... teď borci raďte
jo a když vypnu režim ECO tak je to to samé... klima jakoby sepne ale nic nefouká až když se uráčí tak pak funguje i klima jak má...
V tomto počasí je to docela nepříjemné, protože to ani netopí a mlží se přední okna... za každou radu budu rád.
Astra G caravan 1,6 16V 74kW - bejvalka
6x Astra H Caravan 74 - 92kW CDTI,
Zafira B, 1,7 CDTI 81kW, 7 míst,
Astra J S.T., 2,0 CDTI, 121kW,
Insignia ST (Facelift), 2,0CDTI 143kW, OPC line
Vivaro B, 1,6CDTI 103kW, 9 míst
www.rentalcarsczech.eu/nase-vozy/
presne takhle jsem to měl já...laboroval jsem s tím asi čtrnáct dní,vymontoval ventilátor,komplet vyčistil,namontoval zpátky...chvilku dobrý...pak zas to samý....nakonec jsem koupil pouzitej od Bundelese za super cenu a spokojenost...šlape jak má...nenašel jsem ani někoho kdo by to opravil,navíc by to trvalo minimálně týden,čtrnáct dní..což v tomhle počasí jezdit bez ventilátoru není zrovna moc zábavný
takže jsi koupil jiný ventilátor, a který nebo jak se to jmenuje? kolik stojí nový a kolik použitý? Ať mám aspoň představu v jakých částkách se pohybujeme... Díky
Astra G caravan 1,6 16V 74kW - bejvalka
6x Astra H Caravan 74 - 92kW CDTI,
Zafira B, 1,7 CDTI 81kW, 7 míst,
Astra J S.T., 2,0 CDTI, 121kW,
Insignia ST (Facelift), 2,0CDTI 143kW, OPC line
Vivaro B, 1,6CDTI 103kW, 9 míst
www.rentalcarsczech.eu/nase-vozy/
ventilátor novy třeba v autokelly mají dvě varianty,jedna za 3200,druhá za 4800,takže z auta,který mělo najeto 36000 km ventilátor za 1300 od Bundelese...zlata volba:-D na spodku ventilátoru je nálepka s označením,tak jsem ji vyfotil,porovnalo se to...shoda nalezena a uz byl na cestě...pro mě rychly a hlavně cenově rozumný řešení problému....kdyz jsem ten ventilátor měl rozdelanej a viděl to,tak jsem rovnou zavrhnul variantu opravy u nějakého opraváře,protoze je evidentně vyroben na jedno použití...zkoumal jsem ho dost podrobně a nevim,jak by tam někdo chtěl cosi vyměňovat,opravovat,celý je to buď nějak nalisovany nebo zality....hlavně myslím ze oprava,navíc s nejistým výsledkem,by mě vyšla přibližně na skoro stejný peníze...takhle jsem vyměnil díl za díl a mam klid...
no...tak to není zrovna fajn zážitek:-( já kdyz jsem ho vyndal podruhý,tak jsem ho dal do svěráku a připojil na autobaterii,abych ho zkusil a asi půl minuty normálně točil...a pak najednou rána...a pěkně zahořel plamenem....takže to co tebe potkalo v autě...mě se stalo,když jsem ho měl vyndanej...naštěstí v tu dobu už jsem měl v ruce i ten novej:-) tak ještě,že ti nevyhořelo celý auto....každopádně,když už je tenhle průšvih,tak neuděláš nic,protože,než vyndáš kastlík u spolujezdce,na ty čtyři torxy,tak než najdeš v tom fofru a šoku něco čím je vyšroubujes....tak je pak už snad jen možnost...dát se na modlení...všechny ty plasty v autě hoří dost rychle...opravdu jsi měl zřejmě štěstí v neštěstí...