Mňa "prekvapilo", že by ten rozdiel medzi výrobcom udaným a nameraným skutočným výkonom mohol byť cez 10% (presne 12%, ale odrátal som odchýlku 1%, preto som najprv napísal 11%). A hlavne keď ide o "štandardný voz", bez akýchkoľvek úprav zvyšujúcich výkon. Predtým som zvažoval čipnutie. Už som si aj prezistil, ako je to s dvomi dátovými mapami. Je to aj pravda, aj blbosť. Komplikovane by som to tu vysvetľoval, treba sa spýtať skutočného odborníka a ten to objasní. Išlo mi o možnosť čipnúť iba jednu z máp. Ale takto to nejde, iba ak z časti. Momentálne neviem, či do toho ísť, alebo po tomto meraní sa na to vykašľať a nedráždiť draka
Vozil som sa vo viacerých čipnutých autách. Kamoš mal Astru G 1.7 a po čipe mu ťahala krásne rovnomerne a o poznanie lepšie. Nebol to trhač asfaltu, ale evidentne to bolo lepšie. O veľkoobjemových motoroch Audi by sa tiež dalo čo to popísať. Tam dokázateľne stúpol výkon a klesla spotreba, hlavne v meste.