Právě je 27 čer 2019, 14:49





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 10 led 2012, 07:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Příspěvky: 1498
Bydliště: Ústí nad Labem
Myslím, že od r.v.07 už to máte jinak, to už by mělo vydržet. 8-)

_________________
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 10 led 2012, 11:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Příspěvky: 1764
Oťas píše:
Myslím, že od r.v.07 už to máte jinak, to už by mělo vydržet. 8-)


co si tim chtel rict ze mame jinak??mam rok 2008..

_________________
Opel Astra OPC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 10 led 2012, 15:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Příspěvky: 1498
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak žeby ještě mladší ročníky? Asi jo no.... někde se o tom tady snad psalo,že už je to jinak.

_________________
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 10 led 2012, 16:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Příspěvky: 1764
myslis tim ze mladsi rocniky uz meli klapky dobre,ze nedochazelo k teto zavade???ani nevim do kdy se vyrabeli tyto astry ..mam pocit ze jsem mel jednu z poslednich a pak uz najelo Jecko

_________________
Opel Astra OPC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 10 led 2012, 18:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Příspěvky: 1498
Bydliště: Ústí nad Labem
je to možný, že bylo myšleno Astra J.....nevím nejdou mi otevřít ty ruský stránky.

_________________
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
PříspěvekNapsal: 21 led 2012, 20:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Příspěvky: 2765
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Tak jsem se dneska pustil do opravy klapky vnitřní cirkulace. Něco jsem nafotil, tak to sem hodím.

Začít je třeba sundáním stěračů, kdo nemá stahovák, což je asi většina lidí, tak stačí povolit matice (ořech 16) z osek a nechat je našroubované na konci. Držením stěrače zespoda a klepáním kladívkem po matici se stěrač pomalu sesune z tisícihranu. Po vytažení těsnící gumy co drží platový kryt pod stěračema, je třeba tento kryt opatrně nadzvednou a dlouhým šroubovákem vycvakat těsně pod oknem 4 plastové držáky. Já jsem měl už dva zlomené - nejspíš odborníci kteří měnili čelní sklo (u předchozího majitele), se s tím moc nepárali a při sundávání to rvali hlava nehlava :roll: Plast se nejlíp vytahuje za pravou stranu (při pohledu na něj) směrem doprava nad blatník. Ještě nezapomeňte na hadičku k ostřikovačům. Je docela pevně nasazena, ale jde silnějším tahem sundat.
Obrázek

Pak už je vidět za mřížkou samotná klapka. Mřížka je přitažená čtyřma, respektive dvěma šrouby (torx 25). Šrouby drží už i samotnou klapku. Po vytažení plastu s mřížkou je tam ještě jeden šroubek (ořech 5,5) který drží klapku na ventilátoru.
Obrázek Obrázek

Tímto máme shora splněno a můžem začít vevnitř v autě vytažením přihrádky u spolujezdce. Přihrádka je na čtyřech šroubech (torx 20) a uprostřed nahoře nacvaknutá. Při vytahování pozor na kabel světla v přihrádce.
Obrázek

Pak je ventilátor a klec s klapkou jak na dlani a zbývá povolit poslední dva šrouby (ořech,klíč 5,5) proti sobě na klapce a může jít ven.
Obrázek Obrázek


Kablík k motorku klapky má nahoře zobáček, ten jsem podebral tenkým šroubovákem a za kabely vytáhnul. Samotná klec s klapkou je docela ježek v kleci, je třeba trochu násilí, aby šla ven, kolem té trubky pod palubkou u airbagu se jí moc nechce, je to natěsno, ale ono se to poddá.

Samotný problém je pak vidět, když sundáme motorek z klece klapky a klapka vypadne z klece ven...
Obrázek Obrázek


Zpevnit rozlámaný plast se dá vyrobeným futrálkem, viz obrázek JirkyF a návod na něj s rozměry tady dával Lojzino. Jen místo vnějšího rozměru 12,5mm bych použil max 12,2mm. Musel jsem trubku dodatečně stočit a protože se do otvoru v kleci nevešla. I díru v kleci klapky jsem trochu přejel pilníkem.

K tomuto chci jem dodat, že futrálek může být klidně delší (to jsem nakonec musel udělat), protože jsem to měl tak rozlámané, že se mi začátek toho natrženého plastu od klapky rozlomil :?:
Obrázek Obrázek

Vyrobená delší trubka, na už nasazené klapce
Obrázek Obrázek

Mimochodem, trubku je třeba nasazovat na klapku přes otvor od motorku, pokud trubku nasadíte na klapku když je vytažená z klece, tak pak klapku do samotné klece nedáte.


Nakonec video s opravenou klapkou, ještě nenamontovanou.


_________________
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2012, 23:34 
Offline

Registrován: 04 zář 2011, 22:45
Příspěvky: 115
Bydliště: Karlovarsko
pěkná práce,díky za foto,taky mě to čeká,ale pustim se do toho asi až na jaře, ještě jednou díky za mě 8-) 8-)

_________________
Dříve Corsa r.v 91 GSi,Astra G 1.6 r.v 98,Zafira 1.8 r.v 99 a nyní Astra H Caravan 1.7 CDTI 92 KW R.V.2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2012, 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Příspěvky: 1764
no luxusni fotonavod..bude se mi hodit taky me to ceka.jinak koukam ze ten motorek ma velkou silu,podle videa co jsem videl..snad to ten futralek udrzi a uz to bude v pohode.

_________________
Opel Astra OPC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2012, 11:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Příspěvky: 2765
Bydliště: Ostrava jak Cyp
No, sílu to má, až zbytečně velkou. Chtělo by to vymyslet, co by ho trochu umírnilo.
Proto říkám, je lepší to pouzdro udělat delší, může být i 10cm, ničemu to nevadí, ať se ten tlak rozloží a nestane se to co mi. Záleží, jak moc je to už rozšmelcované.

_________________
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2012, 11:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Příspěvky: 1764
no ja to vidim ze se na to vrhnu az bude lepsi pocasi...nejlepsi by bylo aby ta cela hridel byla z kovu..

_________________
Opel Astra OPC


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz