Juray píše:Já myslím že ani nemusíš sundavat teplotu, stačí když se vypne větrák na 0. Řekl bych že jde teplá voda do tělesa topení tak jako tak, ale nevím to jistě.
Větrák potřebuješ bo jak dýchám namrzá přední sklo.Myslím že sundáním teploty zastavíš přívod vody do topení.Nějak to jít mosí bo by to topilo aj v létě.I kdyš nemáš puštěný ventilátor tak Ti to přes topení stejně bude chládnout náporovým vzduchem.Jezdím v astře první zimu tak kdybych tady plácal nesmysly tak mě prosím někdo zkušenější opravte. Dík
Taky to nevím jistě ale myslím že právě do topení jde teplá voda ihned (malý okruh?) a v autě při nastavení teploty se jen pomocí klapek míchá teplý vzduch z radiátoru se studeným z venku. Jen tím že nastavíš "LO" tak jde studený vzduch z venku a tím pádem radiátor nechladne... snad neplácám blbiny
Ked sa tu v poslednom case preberaju debaty ohladne teploty motora v tomto privetivom pocasi,zaseknute termostaty a vselico ine ... cez vikend som bol doma so sluzobnou Octaviou (benzin) a dnes rano pri -12 C sice naskocila na prvy raz bez vahania ale kym som zavrel za sebou branu tak sa triasla na volnobehu ako HTP a bolo to riadne citit vo vnutri.A teply vzduch skor ide z mojej Astry (mam sice QH a snazim sa byt objektivny ), teplota chladiacej podla budikov na 90 C asi po 15 km jazdy.Takze ani tie benzinove motory to nemaju vyhrate ... aj ked mozu byt a vo vacsine pripadov su vo vyhode.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex Škoda Felicia 1,3 GLX
Juray píše:Taky to nevím jistě ale myslím že právě do topení jde teplá voda ihned (malý okruh?) a v autě při nastavení teploty se jen pomocí klapek míchá teplý vzduch z radiátoru se studeným z venku. Jen tím že nastavíš "LO" tak jde studený vzduch z venku a tím pádem radiátor nechladne...
Přesně tak....topení jako takový nevypneš.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF