nebudem otvarat nove vlakno, radsej nadviazem na tuto temu. Po pusteni klimi ide prvych 30 sekund pekny smrad, vsak to poznate.
Kupil som sprej (aktivnu penu) a nie som si isty kam to teda treba nastriekat. Na inom fore pisali ze treba cca 10 sekund pri najsilnejsie pustenom ventilatore striekat sem:
Tuna sa zase pise ze treba do odtoku klimatizacie. Tak poradte pls.
Pokud jsi koupil pěnu , tak tam tudy se nestříká . Já jsem to dělal takto a mám zatím pokoj : Koupil jsem ,,parfémovanou desinfekci ,, - pěnu s hadičkou . To je jedno jaký výrobce , ale aby byla parfémovaná ( auto pak nádherně voní ) Vyndal jsem pylák ( návod na výměnu najdeš ve fóru ) a do celého toho prostoru před výparník nastříkal tu pěnu . Zandal deklík a pustil chvilku ventilátor naplno - aby ta pěna prošla výparníkem a všechny ty žebra aby byly tím tlakem pročištěny a desinfikovány . To jsem udělal 2x za sebou . Pak jsem tu pěnu nastříkal aplikační hadičkou do všech výdechů v kabině ( hadičku zasunout vždy nadoraz a pomalu stříkat a vytahovat ) a nechal do rána působit a vyschnout . Druhý den se vrátil pylák ( byl zánovní - 2 měsíce - ty si pořiď nový , jestli ho nemáš taky zánovní ) a klimoška krásně voní a po vypnutí už nesmrdí . To jsem dělal vloni , celou sezonu byl od smradu klid , letos jsem zatím nedesinfikoval , ale už zase začínám trochu po vypnutí klimy cítit zápach , takže v brzké době koupím nový pylák a udělám čistění jako loni .
Takze ak tomu spravne rozumiem, penu si nastriekal do priestoru kde je normalne umiestneny pelovy filter? Uz som ho menil a viem ze pri pustenom ventilatore vzduch ide cestou najmensieho odporu, cize cez otvor kade sa dava naspat pelovy filter. Preto pred spustenim ventilatoru treba dat naspat ten cierny kryt...chapem to spravne?
Mně by zajímalo, kam se mi ztrácí voda z kondenzátu klimy, když pod autem je sucho, do auta nic neteče, okna se nepotí..... V G-Astře jsem měl pochvilce s klimou pod autem kaluž a tady nic.
Dnes cesta UL - Praha a zpět celou cestu s klimou a po zastavení pod autem ani kapka.....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
No je mi to divný, ale v G-čku, když jsem měl odpad ucpanej, tak byla voda u spolujezdce na podlaze.
Zajedu někam na rampu a mrknu se ....možná že ucpanej je....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Všimnul jsem si toho poprvé a trochu mě to vyděsilo. Včera jsem intenzivně klimoval a pak po dojezdu jsem si všiml, že je pod autem louže. Jak tady čtu, je to asi normální a je to kondenzát z klimy. Kapalo to zhruba pod středovým sloupkem. Chladicí kapalina neubývá.