Ked uz sa autor clanku pustal do porovnania s GTI, tak zabudol podotknut, ze Astra bude mat o 190kg vyssiu hmotnost, ze obvod jej kolies je o 8% väcsi ako pri Golfe a teda o rovnaky podiel menej Nm preniesie na asfalt a ze medzi prednymi kolesami zatial nie je ani elektronicka "špera". Nova Astra je pekne auto, ale tym jej pozitiva podla mna zial koncia
Nové GTC v reálu
Re: Nové GTC v reálu
par ostrejsich hran a hned to vyzera fantasticky
Ked uz sa autor clanku pustal do porovnania s GTI, tak zabudol podotknut, ze Astra bude mat o 190kg vyssiu hmotnost, ze obvod jej kolies je o 8% väcsi ako pri Golfe a teda o rovnaky podiel menej Nm preniesie na asfalt a ze medzi prednymi kolesami zatial nie je ani elektronicka "špera". Nova Astra je pekne auto, ale tym jej pozitiva podla mna zial koncia
Ked uz sa autor clanku pustal do porovnania s GTI, tak zabudol podotknut, ze Astra bude mat o 190kg vyssiu hmotnost, ze obvod jej kolies je o 8% väcsi ako pri Golfe a teda o rovnaky podiel menej Nm preniesie na asfalt a ze medzi prednymi kolesami zatial nie je ani elektronicka "špera". Nova Astra je pekne auto, ale tym jej pozitiva podla mna zial koncia
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
- Reklama
Re: Nové GTC v reálu
21 su prilis vela uplne by stacili 19. Ta hmotnost sa este uvidi ked ju oficialne predstavia.
Re: Nové GTC v reálu
zdarec Midzi! ...fotecky z SKringu si daval niekam? Cital som ze si luxusne pojazdil nejaku novucku elektriku
Naspat k J-cku / 5dver 1,6t ma udavanu hmotnost tusim 1503kg a GTC s vacsimi diskami, pevnejsou prednou napravou a stvoritym vyfukom bude skor este tazsie
Velke disky by az na ich vyssiu hmotnost (a ceny 200€ za gumu) mozno ani tak nevadili, ale kvoli designu vykrojili v blatnikoch vacsie obluky a aby sa tam kolesa nestratili, tak napr. na 19" disky obuvaju gumy 235/45 co je takmer o 6cm vacsi priemer kolesa ako pri tom GTI. Dynamicke vlastnosti takeho velkeho kolesa su urcite pozoruhodne
Naspat k J-cku / 5dver 1,6t ma udavanu hmotnost tusim 1503kg a GTC s vacsimi diskami, pevnejsou prednou napravou a stvoritym vyfukom bude skor este tazsie
Velke disky by az na ich vyssiu hmotnost (a ceny 200€ za gumu) mozno ani tak nevadili, ale kvoli designu vykrojili v blatnikoch vacsie obluky a aby sa tam kolesa nestratili, tak napr. na 19" disky obuvaju gumy 235/45 co je takmer o 6cm vacsi priemer kolesa ako pri tom GTI. Dynamicke vlastnosti takeho velkeho kolesa su urcite pozoruhodne
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: Nové GTC v reálu
ani som ich z fotaku este nevytiahol 
Re: Nové GTC v reálu
zeby novy motor pre druhe najsilnejsie GTC?
(foto je z Insignie)
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: Nové GTC v reálu
podla mna nie, ak by ho tam dali tak mu znizia tie hodnoty vykonov. Takto by to bolo zbytocne.
- irmscher
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 15 říj 2010, 17:20
- Bydliště: Praha 10, Praha 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové GTC v reálu
kuk...
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
Re: Nové GTC v reálu
Jak zbytočnéMidzi píše:podla mna nie, ak by ho tam dali tak mu znizia tie hodnoty vykonov. Takto by to bolo zbytocne.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Nové GTC v reálu
Uvidíme jak bude vypadat naživo, takhle zezadu je starší OPC hezčíirmscher píše:kuk...
Re: Nové GTC v reálu
Mě se to nějak nelíbí 

