Na Octavii II dodělání tažného cca 16 tis ve škodovcedimi píše:Máš recht. Proti Hondě jsem ušetřil 3 tisíce a ted dám 7 za opravu. Holt trpká životní zkušenost. Věřil jsem velké Liberecké firmě s letitou praxí.
Origo z výroby nepadalo do úvahy. Origo příslušenství je nehorázně drahé. A to nehorázně. Chtěli skoro 20 tisíc.
Pozor na servisy.
Re: Pozor na servisy.
- Reklama
- velkej.tom
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 srp 2008, 18:03
- Bydliště: Praha
Re: Pozor na servisy.
ajaj to je škody
já jsem v pátek nechal přezouvat moji novou astru u F@R v Praze, vracel jsem se z pokladny do servisu ovevřu dveře a předemnou letí můj orig. alu disk kterej neměl ani škrábaneček, jak se dokutoulel kouknu na něj a tam rýha jako prase! kola byla trošku přilepená, tak si servisák vzal palicu jak kráva a přes prkno to chtěl vybouchnou, ale aby tam ten kretén nechal jeden povolenej šrub, aby to kolo nespadlo nekontrolovatelně na zem, nebo nepožádal kolegu o pomoc, to né. ach jo 
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nasere někdo jinej
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na servisy.
no tak to bych byl na servis dost nasranej,ani se endivim,ale ja kdyz si beru auto ze servisu tak si ho vzdy kompletne cele prohlednu,zatim vzdy vse v pohode!!!
Opel Astra OPC
Re: Pozor na servisy.
Já prozměmnu sem měl auto v neznačkovém servisu kvůli altecu před měsícem a jak sem teď přezouval tak sem zjistil že mám promačklý oba prahy za předníma kolama asi jak si vypodkládal zvedák. No všecko bez papíru tak si říkám jestli to má vůbec cenu tam zkoušet jezdit a byt zbytečně nas*anej když člověk stejně ví, že to zapře. A při tom sem tam měl vesměs dobrý zkušenosti. Už ne. V jiným zase řeším nový houkající turbo a dohaduju se kdo za to může, jestli špatnej díl nebo je špatně namontovaný. Dal sem za to jednu vejplatu a v domění že když kořeňa znám že to bude v poho tak to v poho není. Chybama se člověk učí.
Ještě teda dotaz. Dával sem auto na geometrii v servise kterej mám po cestě z práce a dohádal sem se s borcem protože mě tvrdil že u geometrie se napřed seřizuje sbíhavost a pak popřípadě srovnaní volantu a chtěl za to kilo na víc, že musel mechanik podruhý najet znova do garáže štelovat sbíhavost vůči volantu protože byl křivej volant. Může mě někdo jen tak pro info říct, jakej je postup? Jestli se to dělá na dvakrát nebo na pětkrát nebo na kolikrát když se mechanik netrefí na poprvní?
Jště pro posouzení, tohle je nový turbo pár dní po namontování a od začátku houkalo. Fotil sem to na autě a minimálně jedna lopatka vypadá takhle, aji v oplu mě řekli že je to mechanický poškození když jsem jim to ukázal. Je to lopatka na sací straně a podlě me proto turbo houká jak se zahřeje. Dá se z toho obrázku poznat kde může byt chyba nebo kdo kde pochybil?

Uploaded with ImageShack.us
Ještě teda dotaz. Dával sem auto na geometrii v servise kterej mám po cestě z práce a dohádal sem se s borcem protože mě tvrdil že u geometrie se napřed seřizuje sbíhavost a pak popřípadě srovnaní volantu a chtěl za to kilo na víc, že musel mechanik podruhý najet znova do garáže štelovat sbíhavost vůči volantu protože byl křivej volant. Může mě někdo jen tak pro info říct, jakej je postup? Jestli se to dělá na dvakrát nebo na pětkrát nebo na kolikrát když se mechanik netrefí na poprvní?
Jště pro posouzení, tohle je nový turbo pár dní po namontování a od začátku houkalo. Fotil sem to na autě a minimálně jedna lopatka vypadá takhle, aji v oplu mě řekli že je to mechanický poškození když jsem jim to ukázal. Je to lopatka na sací straně a podlě me proto turbo houká jak se zahřeje. Dá se z toho obrázku poznat kde může byt chyba nebo kdo kde pochybil?

Uploaded with ImageShack.us
Astra H caravan, rv:2005, 1,7cdti, 74Kw
-
dimi
Re: Pozor na servisy.
To je těžko říct z fotky kdo to zničil. Samozřejmě se nikdo nepřizná. Jinak geometrie má v servisu danou cenu za nápravu (aspon většina to tak má) a jestli je mechanik kopyto a musí to dělat dvakrát, tak je to jeho problém. Rozhodně by jsi neměl platit víc proto, že musí srovnat volant. To je samozřejmost a patří to ke geometrii.
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pozor na servisy.
co se tyce geometrie blbost aby se enco delalo dvakrat,pokud teda neni mechanik kopyto..delal jsem v servisu kde jsme delali geometrie laserem a tam je presny postup stelovani ktery udava program a to ze musi byt volant v rovine pri stelovani je samozrejmost!!!jinak podle me ani stelovat nejde nebot je to nesmysl!!!
Opel Astra OPC
Re: Pozor na servisy.
a to nemáš větší chladič, saharu navíc, zesílenou zadní nápravu a řídící jednotku která hlásí chybu v osvětlení přívěsuOndra píše:Na Octavii II dodělání tažného cca 16 tis ve škodovce
EX Opel Astra H caravan
Re: Pozor na servisy.
Nové auto je vždy velké nadšení z koupě a stavu nového auta a stejně tak je velké zklamání ze škrábanců a poškození, potažmo neprofesionálního přístupu při servisu a opravách. A jak už to bývá, v lakovně barvu stejně netrefí, vždycky to už bude poznat a hlavně ty to budeš vědět, že je tam máš něco lakovaného.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Pozor na servisy.
Geometrie:
Na začátku se zkontroluje poloha volantu. Oba dva rejdy by měly být stejné a příčka volantu v krajních polohách (do prava a do leva) zrcadlově obrácená. Pokud není, přesazuje se volant. Pak se seřizuje náprava. Odklony a sbíhavost. To vše při volantu rovně. Pokud i pak je volant při jízdě nakřivo, je buď geometrie udělaná špatně, nebo jsou špatně sjeté pneu. Ještě se posuzuje tendence auta "táhnout" na některou stranu.
Na začátku se zkontroluje poloha volantu. Oba dva rejdy by měly být stejné a příčka volantu v krajních polohách (do prava a do leva) zrcadlově obrácená. Pokud není, přesazuje se volant. Pak se seřizuje náprava. Odklony a sbíhavost. To vše při volantu rovně. Pokud i pak je volant při jízdě nakřivo, je buď geometrie udělaná špatně, nebo jsou špatně sjeté pneu. Ještě se posuzuje tendence auta "táhnout" na některou stranu.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
-
dimi
Re: Pozor na servisy.
Kdyz bych si nove auto pokrtil sam, tak budu nastvanej. Ale to ze mi ho znici nekdo jinej je vazne k nasrani. A hlavne to, ze neumi prijit a rict prominte stalo se a pojdte se domluvit. Ja kdyz v praci neco podelam, tak sklopim usi a jdu to nahlasit a resit. Holt jsem asi poctivej blbec 