Jak to, že ne? Vždyť je to hned v prvním příspěvku. Dnes jsem musel dodělat jednu Octávku a zítra snad budu mít čas mrknout na ten svůj altík. S autem už si troufnu jen po městě, protože auto cuká jak vzteklé, žárovky blikají,..... Ale kontrolka dobíjení furt mlčí. Zajímavý jev.
Tak jsem dnes po dvouhodinovém boji vymordoval ten altík ze své Zafiry. Povolení a vše kolem je hned, ale vytáhnout to vrchem...... to je mordovina. Jsem zvědavý, jak to půjde zpátky. Je normální, že se protáčí kladka altíku vůči hřídeli? Dnes ho odvezu na repas.
Do profilu bych si to dal, ale kdysi se mi to již po registraci nepovedlo doplnit.
Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč
Odpoledne jsem ho tam s přizvednutím motoru zase nacpal zpátky a už to dlouho nechci dělat. Teď jsem to byl projet a auto jede ihned od startu na 14-14,5V a drží je i po zapnutí všech spotřebičů. První dojmy jsou i takové, že mi auto přestalo cukat tak jako cukalo mezi 1500-2000ot. Ještě se vypálil DPF a auto jede jak vyměněné. Ještě budu pozorovat.
Tak dnes opět začaly problémy s dobíjením. Dva dny bez problémů 14-14,5V. Dnes nastartuju auto, chci odvézt kluka do školky a po rozjetí se zhasly světla, pak budíky, pak palubák a nakonec přestalo jít servo. Tak jsem se vrátil a po vyjetí bloku hodnot na CID jsem zjistil, že mi to dobíjí 17,5V. Pak zase najednou jen 12V. Chyb je v registru jak nas.....o. Mimo jiné High Voltage, to je jasné. Měřil jsem napětí na altíku a jen 11V. Takže jsem ho hezky odpojil a zítra frčím s celým autem k tomu elektrikáři, co mi na něm vyměňoval regulátor právě kvůli kolísání od 12-15,5V. Jak vidět moc toho nevydržel, pokud je to tím.