A18XER vs. Z18XER

Odpovědět
Junqueira
Příspěvky: 2
Registrován: 25 črc 2019, 17:47

A18XER vs. Z18XER

Příspěvek od Junqueira » 25 črc 2019, 18:34

Ahoj hledal jsem a nasel i nenasel, tak se tu zeptam. Jde mi hlavne o vacky, jestli ty pro Z18XER pasuji do A18XER. Pro Z18XER jich je pomerne dost, ale pro A18XER zadne. A take v katalogu u vyrobcu vacek jsem nasel pro Z18XER s hydrostely a pak mechanicke vymezeni. Tak jake by tedy pasovaly do A18XER.
Vyfukove svody a sani predpokladam ze sedi normalne na srouby a porty, ze tam neni nejky rozdil?
Mam trochu dilema jaky zvolit motor do Chevroleta Cruze. Preferuji benzin, ale bohuzel 1.8 Opel 104 kW je nejsilnejsi co se do nich daval a pak je tam 2.0 diesel 120 kW.
Zbezne jsem koukal, ze pokud by pasovaly veci z Z18XER na A18XER melo by to potencial nekam k 170-180 hp. Na zahranicnich forech jsem koukal ze ten setup uz tam i maji odbzdeny na Astre H. Diesel se da posunout nekam 190-200 hp. Ale vaha/vykon vychazi stejne.
kurva
Auris 2.2 D-Cat

EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
upgrades: SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, strunt bar, GT Radial UHP
protection: Genevo One

Primera Sport SR20DE
stock
protection: Bel 975

Reklama
 

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: A18XER vs. Z18XER

Příspěvek od Stan. » 26 črc 2019, 09:54

Junqueira píše:Ahoj hledal jsem a nasel i nenasel, tak se tu zeptam. Jde mi hlavne o vacky, jestli ty pro Z18XER pasuji do A18XER. Pro Z18XER jich je pomerne dost, ale pro A18XER zadne. A take v katalogu u vyrobcu vacek jsem nasel pro Z18XER s hydrostely a pak mechanicke vymezeni. Tak jake by tedy pasovaly do A18XER.
Vyfukove svody a sani predpokladam ze sedi normalne na srouby a porty, ze tam neni nejky rozdil?
Mam trochu dilema jaky zvolit motor do Chevroleta Cruze. Preferuji benzin, ale bohuzel 1.8 Opel 104 kW je nejsilnejsi co se do nich daval a pak je tam 2.0 diesel 120 kW.
Zbezne jsem koukal, ze pokud by pasovaly veci z Z18XER na A18XER melo by to potencial nekam k 170-180 hp. Na zahranicnich forech jsem koukal ze ten setup uz tam i maji odbzdeny na Astre H. Diesel se da posunout nekam 190-200 hp. Ale vaha/vykon vychazi stejne.
Motory Z18XER / A18XER (103kW) jsou totožné, to samé platí i pro motory Z16XER / A16XER (85kW). Tyto motory s variabilním časováním, splňovaly již v době vzniku emisní normu Euro5.
Po zavedení nové emisní normy Euro5 platné od září 2009 byly tyto motory přeznačeny na "A". V popisu náhradních dílů motoru je vidět, že platí pro obě označení normy motoru Z18XER a A18XER https://opel.7zap.com/cs/car/a04/e/7/ . Tyto motory Z(A)18XER i Z(A)16XER již nemají hydraulická zdvihátka ventilů, ale mechanická kalibrovaná viz. https://opel.7zap.com/cs/car/a04/e/7/24-0/
Pro osobní vozy homologované v těchto letech platí u motorů pro Opel značení Euro normy písmeny
C = Euro 1 - 1992
X = Euro 2 - 1996
Y = Euro 3 - 2000
Z = Euro 4 - 2005
A = Euro 5 - září 2009
B = Euro 6 - září 2014
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Junqueira
Příspěvky: 2
Registrován: 25 črc 2019, 17:47

Re: A18XER vs. Z18XER

Příspěvek od Junqueira » 28 črc 2019, 14:02

Stan.: diky moc za odpoved, presne takto jsem to potreboval ;-)
kurva
Auris 2.2 D-Cat

EX milenky
Primera Sport CVT M6 SR20DE
upgrades: SSAC, UR pulleys, AEM WAI, Denso Iridium Power, EBC TG+Green Stuff, KYB Ultra SR, strunt bar, GT Radial UHP
protection: Genevo One

Primera Sport SR20DE
stock
protection: Bel 975

Odpovědět