Diablo1st
tvuj pohled je dost kratkozraky....

to ze nevidis jak kapajici vstrik deformuje/propaluje pist je jasny, ale nasledky jsou fatalni jako u rozvodu...Egr se preventivne cisti, aby nezabetonoval DPF proste s tebou nesouhlasim. Na to aby jsi znicil
vstriky, staci jednou natankovat humus s velkym podilem vody nebo bio slozky a je po vstrikach. Videl jsem pasiky 125kw v zaruce s 60 tis. s KO motory, propalene pisty, diry v bloku motoru atd prave diky vstrikum. Je to o tom zda jsi chces auto nechat nebo ne...a nebo jezdit dokud se to nezastavi a nebo to nezacne delat totalni brikule. Hlavne ty z nas co maji DPF maji o 100% starosti vic, vic paliva=spatne horeni=vic sazi=zabetonovane DPF=cena opel 40tis. Pokud to vychytas vcas nechas vymenit spicky, ale vydrene
vstriky uz neopravis, jsou na vymenu za jine a tam cena bude tak cca 5tis+ za jeden ne 10tis za vsechny.
zlé štartovanie ano pri ohratem motoru to obcas dela bordel pri startu, motor jakoby "bouchne, mlati"
kolísanie otáčok ne to to nedela RJ do dozene korekcni davkou
padanie do núdzaku to uz je pozde