1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 009366
1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 009366
Ahoj,
prohledal jsem forum, ale nikde jsem nenašel nic o chybě 009366. Auto se po nastartování chová normálně, pak ale "náhodně" během jízdy ztrácí výkon a což je pouze někdy dopúorvázeno rozsvícením kontrolky elektroniky motoru (autíčko s klíčem). Máte s tím někdo zkušenosti?
Navíc mám specifický problém. Včera jsem s tím autem (půjčené od tchána) dojel 550km k Baltu. Po dálnici jsem sice pokles výkonu zaznamenal, ale pořád se dalo jet v pohodě kolem 160km/h (jen to nebylo tak pružný, jak obvykle) a kontrolka elektroniky motoru se celejch pět hodin neobjevila. Pak když jsem s tim sjel z dálnice, problém se zhoršoval, až jsem se bál, že to nedojedu - auto ztrácelo dech pod 2000ot./min, až mi jednou málem chcíplo v kopci v padesátce na trojku. Místy ale motor fungoval normálně - výskyt problému se zdál být nahodilý, přestože se po sjetí z dálnice opakoval častěji. Po opětovném nastartování se kontrolka neukáže. Jsme tu s rodinou na dovolený a pochopitelně nemáme prostředky na opravu tady v místě (navíc jak jsem z pročtení fóra pochopil, stejně neni jistý, jestli by na něco přisli). A teď ta otázka: můžu si troufnout s tím vyrazit v neděli nazpět? Bojím se jednak abych dojel, a hlavně abych motoru nějak neublížil.
Mockrát díky za jakoukoliv pomoc
Honza
prohledal jsem forum, ale nikde jsem nenašel nic o chybě 009366. Auto se po nastartování chová normálně, pak ale "náhodně" během jízdy ztrácí výkon a což je pouze někdy dopúorvázeno rozsvícením kontrolky elektroniky motoru (autíčko s klíčem). Máte s tím někdo zkušenosti?
Navíc mám specifický problém. Včera jsem s tím autem (půjčené od tchána) dojel 550km k Baltu. Po dálnici jsem sice pokles výkonu zaznamenal, ale pořád se dalo jet v pohodě kolem 160km/h (jen to nebylo tak pružný, jak obvykle) a kontrolka elektroniky motoru se celejch pět hodin neobjevila. Pak když jsem s tim sjel z dálnice, problém se zhoršoval, až jsem se bál, že to nedojedu - auto ztrácelo dech pod 2000ot./min, až mi jednou málem chcíplo v kopci v padesátce na trojku. Místy ale motor fungoval normálně - výskyt problému se zdál být nahodilý, přestože se po sjetí z dálnice opakoval častěji. Po opětovném nastartování se kontrolka neukáže. Jsme tu s rodinou na dovolený a pochopitelně nemáme prostředky na opravu tady v místě (navíc jak jsem z pročtení fóra pochopil, stejně neni jistý, jestli by na něco přisli). A teď ta otázka: můžu si troufnout s tím vyrazit v neděli nazpět? Bojím se jednak abych dojel, a hlavně abych motoru nějak neublížil.
Mockrát díky za jakoukoliv pomoc
Honza
- Reklama
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
P0093 Common Rail pressure is to high
P0093 Fuel System Leak Detected - Large Leak
P0093 High Pressure Diagnosis Malfunction C-022
P0093 Rail Pressure High Pressure B-025
P0093 Fuel System Leak Detected - Large Leak
P0093 High Pressure Diagnosis Malfunction C-022
P0093 Rail Pressure High Pressure B-025
Astra H 2005 Caravan, 1,7 CDTI 59kW (Chip 74kW) Elegance, op-com, Opel EPC, Tech 2 www.dpfrenovacie.sk
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Děkuji za odpověď - je to tedy problém se vstřikováním. Hlavní otázka však zůstává: můžu si troufnout s tím odjet zpět 550km do ČR?
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Honza_ul píše:Ahoj,
prohledal jsem forum, ale nikde jsem nenašel nic o chybě 009366. Auto se po nastartování chová normálně, pak ale "náhodně" během jízdy ztrácí výkon a což je pouze někdy dopúorvázeno rozsvícením kontrolky elektroniky motoru (autíčko s klíčem). Máte s tím někdo zkušenosti?
Navíc mám specifický problém. Včera jsem s tím autem (půjčené od tchána) dojel 550km k Baltu. Po dálnici jsem sice pokles výkonu zaznamenal, ale pořád se dalo jet v pohodě kolem 160km/h (jen to nebylo tak pružný, jak obvykle) a kontrolka elektroniky motoru se celejch pět hodin neobjevila. Pak když jsem s tim sjel z dálnice, problém se zhoršoval, až jsem se bál, že to nedojedu - auto ztrácelo dech pod 2000ot./min, až mi jednou málem chcíplo v kopci v padesátce na trojku. Místy ale motor fungoval normálně - výskyt problému se zdál být nahodilý, přestože se po sjetí z dálnice opakoval častěji. Po opětovném nastartování se kontrolka neukáže. Jsme tu s rodinou na dovolený a pochopitelně nemáme prostředky na opravu tady v místě (navíc jak jsem z pročtení fóra pochopil, stejně neni jistý, jestli by na něco přisli). A teď ta otázka: můžu si troufnout s tím vyrazit v neděli nazpět? Bojím se jednak abych dojel, a hlavně abych motoru nějak neublížil.
Mockrát díky za jakoukoliv pomoc
Honza
Ahoj, ako si dopadolz touchybou ? Mas to uz spravene ci nevies cim to je ? Mne to tiez tak zacalo robit tak preto sa pytam. Dik.
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Taky jsem se stal smutným a bezradným vlastníkem této chyby a příznaků..pavelA píše:Honza_ul píše:Ahoj,
prohledal jsem forum, ale nikde jsem nenašel nic o chybě 009366. Auto se po nastartování chová normálně, pak ale "náhodně" během jízdy ztrácí výkon a což je pouze někdy dopúorvázeno rozsvícením kontrolky elektroniky motoru (autíčko s klíčem). Máte s tím někdo zkušenosti?
Navíc mám specifický problém. Včera jsem s tím autem (půjčené od tchána) dojel 550km k Baltu. Po dálnici jsem sice pokles výkonu zaznamenal, ale pořád se dalo jet v pohodě kolem 160km/h (jen to nebylo tak pružný, jak obvykle) a kontrolka elektroniky motoru se celejch pět hodin neobjevila. Pak když jsem s tim sjel z dálnice, problém se zhoršoval, až jsem se bál, že to nedojedu - auto ztrácelo dech pod 2000ot./min, až mi jednou málem chcíplo v kopci v padesátce na trojku. Místy ale motor fungoval normálně - výskyt problému se zdál být nahodilý, přestože se po sjetí z dálnice opakoval častěji. Po opětovném nastartování se kontrolka neukáže. Jsme tu s rodinou na dovolený a pochopitelně nemáme prostředky na opravu tady v místě (navíc jak jsem z pročtení fóra pochopil, stejně neni jistý, jestli by na něco přisli). A teď ta otázka: můžu si troufnout s tím vyrazit v neděli nazpět? Bojím se jednak abych dojel, a hlavně abych motoru nějak neublížil.
Mockrát díky za jakoukoliv pomoc
Honza
Ahoj, ako si dopadolz touchybou ? Mas to uz spravene ci nevies cim to je ? Mne to tiez tak zacalo robit tak preto sa pytam. Dik.

Astra H 1.7CDTi 92kw Z17DTR - současnost
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
A čo pozrieť do googlu? Poradím - hľadaj v ňom výraz - P0093-66 opel
Napriklad tu:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/co ... _p0093_set./
Napriklad tu:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/co ... _p0093_set./
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Díky díky! Hledal jsem špatně zadaný ECN.. P0093-66 vs. 009366.swabel píše:A čo pozrieť do googlu? Poradím - hľadaj v ňom výraz - P0093-66 opel
Napriklad tu:
http://workshop-manuals.com/vauxhall/co ... _p0093_set./
Zítra jde Astrnonaut k doktorovi.. dám vědět, jaké budou výsledky.
Astra H 1.7CDTi 92kw Z17DTR - současnost
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Cize je to ten nestastny regulator tlaku vstrekovania ak som spravne pochopil?
BMW F21 B47 170kW Valencia Orange 2016
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Astra GTC Z17DTR 110kW Technical gray 2009 | MKJ | CD40 USB
Insignia A B20DTH 125kW Snow White 2015
Vectra C Caravan Z19DTH 110kW Royal blue 2007 - Ex
OP-COM 2014
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Auto mám po víc jak týdnu zpět.. nechal jsem ho mému mechanikovi který se rozhodl zkusit nejdříve levnější a méně pravděpodobné či nepravděpodobné věci které se k danému problému toulají všude po internetu (díky Swabel) Výsledek je následující:
1. Diagnostika - tlak čerpadla, tlak na railu.. vše OK.
2. Eliminace vlivu paliva - Verva+VIF vs. obyč nafta - bez vlivu.
3. Venkovní teplota - vliv neprůkazný.
- subjektivně nižší teploty (0-5C) vyvolávají a zhoršují nestabilitu volnoběžných otáček ==> s vysokou pravděpodobností náš známý regulátor tlaku na railu
4. Výměna palivového filtru = zanešený, vyměněný..
- hledání ukončeno, vše se zdá být OK
- otáčky až do omezovače a žádný nouzový režim
Dostal jsem auto zpátky a ze začátku se téměř vše jevilo Ok (až na kolísající volnoběžky - nic vážného). Ale po zahřátí motoru na provozní teplotu a razantním přidání opět padl motor do nouzového režimu.
Na studený motor nešlapu, teplý padne do nouzového režimu i když chci honem projet křižovatku na oranžovou..
Dalším krokem bude "konečně" výměna regulátoru tlaku - až našetřím a vyměním napíšu.
1. Diagnostika - tlak čerpadla, tlak na railu.. vše OK.
2. Eliminace vlivu paliva - Verva+VIF vs. obyč nafta - bez vlivu.
3. Venkovní teplota - vliv neprůkazný.
- subjektivně nižší teploty (0-5C) vyvolávají a zhoršují nestabilitu volnoběžných otáček ==> s vysokou pravděpodobností náš známý regulátor tlaku na railu
4. Výměna palivového filtru = zanešený, vyměněný..
- hledání ukončeno, vše se zdá být OK
- otáčky až do omezovače a žádný nouzový režim
Dostal jsem auto zpátky a ze začátku se téměř vše jevilo Ok (až na kolísající volnoběžky - nic vážného). Ale po zahřátí motoru na provozní teplotu a razantním přidání opět padl motor do nouzového režimu.

Na studený motor nešlapu, teplý padne do nouzového režimu i když chci honem projet křižovatku na oranžovou..
Dalším krokem bude "konečně" výměna regulátoru tlaku - až našetřím a vyměním napíšu.
Astra H 1.7CDTi 92kw Z17DTR - současnost
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
Astra H 1.7CDTi 74kw Z17DTH - minulost
Ford Fiesta 1.3i 44kw - historie
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: 1.7 CDTI 92kW ztrácí výkon a padá do nouz. r., ecn 00936
Jsi z Brna a nejlepsi co udelas pro auti a svoje nervy,to kontaktovat:
http://carteam.cz/
http://carteam.cz/
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM