1.7 CDTI 74kw - ODISLA PAL RAMPA..co dalej? - VYRIESENE

Odpovědět
zamky
Příspěvky: 56
Registrován: 07 zář 2011, 11:53

1.7 CDTI 74kw - ODISLA PAL RAMPA..co dalej? - VYRIESENE

Příspěvek od zamky » 30 zář 2011, 20:09

Zdravim Vas, takze moj problem s dlhsim startovanim sa vyriesil, ku koncu sa to neskutocne zhorsovalo tak som isiel do OPLA, v opli povedali, ze je vadna cela palivova rampa, vymena komplet 950 eur s materialom aj pracou, je ta cena OK?..uz je to po zlave..ako by ste to riesili vy? poradte mi prosim ak mate skusenosti..

dakujem za kazdu reakciu, potom to kludne vymazte, ked to nebude mat prinos pre dalsich uzivatelov :)
Naposledy upravil(a) zamky dne 16 lis 2011, 19:52, celkem upraveno 1 x.
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw

Reklama
 

zamky
Příspěvky: 56
Registrován: 07 zář 2011, 11:53

Re: 1.7 CDTI 74kw - ODISLA PAL RAMPA..co dalej?

Příspěvek od zamky » 30 zář 2011, 23:32

Je nutne menit ju celu, vraj su tam dva snimace, staci vymenit tie ?..a nejako ju precistit, vraj sa tam okrem snimacou nema co pokazit, co je na tom pravda?
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw

zamky
Příspěvky: 56
Registrován: 07 zář 2011, 11:53

Re: 1.7 CDTI 74kw - ODISLA PAL RAMPA..co dalej?

Příspěvek od zamky » 01 říj 2011, 00:40

no prave pozeram ze toto je ta rampa a ma jeden snimac, existuju aj nejake ine? v opli povedali ze tam su dva snimace...ide vlastne o to ze podla pocitaca v OPEL servise je problem na palivovej rampe, ale ked pozeram na to, tak nemoze byt vadny iba snimac? snimac novy stoji 150 eur ...co na tej rure moze stat aj s robotou 1000 eur?..je to kompletna palivova rampa, alebo nie?..

uz sa mi o tom aj sniiiva..
1846675208.jpeg
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw

zamky
Příspěvky: 56
Registrován: 07 zář 2011, 11:53

Re: 1.7 CDTI 74kw - ODISLA PAL RAMPA..co dalej?

Příspěvek od zamky » 06 lis 2011, 21:37

takze vyrieseneeee..zobralo mi to 5 rokov zivota, asi 8 navstev roznych servisov..nastastie nie az tolko financii...takze ak by sa nasiel niekto s podobnym problemom, pisem riesenie :) ..ku koncu auto startovalo 15 sekund, co uz bol extrem.. potom sa stalo ze uz nenastartovalo vobec,tak som na odporucanie odviezol auto do vynikajuceho servisu (neautorizovany, ale opel) POPRAD , www.opelservis.sk ..na problem prisli hned,problem nakoniec bol v tej palivovej rampe, bol tam vadny jeden ventil , ktory pri startovani tlacil naftu do prepadu, cize auto nemohlo naskocit, zial treba vymenit celu rampu, lebo ten ventil sa vraj neda zohnat, pozhanal som si pouzitu rampu za par korun, rampu mi vymenili..(za novu rampu s montazou odomna chceli v origo opli, v inom meste cca 1000 eur !!!!!!!..a to sa len domnievali, ze je chyba v nej, v poprade to vedeli pekne zistit, podla toho, ze to tlacilo do prepadu)..chvala bohu, ze som k tomu nepristupil, aj ked uz nechybalo vela , lebo som bol zufaly..lebo to nakoniec nebolo vsetko...po vymene rampy, auto startovalo cca 4-5 sekund..technici prezrely vsetko..spominal som , ze sa mi to spravalo podla hladiny v nadrzi, tak som im to povedal, pozreli sa do nadrze..a vraj to co tam bolo este nikdy v zivote nevideli...upchate sitka, akoby tam niekto vylial puding alebo nieco huste , proste predchadzajuci majitel tam musel tankovat riadne sracky, dokonca im to upchalo odsavacku na olej...odvtedy auto ide ako hodinky..vstreky nastastie davkuju rovnomerne, cerpadlo stiha..takze to ten problem nejako nepoznacil...asi ten bordel v nadrzi sposobil aj nefunkcnost rampy..mozno nie, to uz je konec koncov jedno...
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw

Odpovědět