Regulacni ventil Turba
Regulacni ventil Turba
Muze nekdo poradit jakym smerem se pohybuje tahlo co regulije tlak turba? Obcas mi turbo vypne pri vetsi zatezi (treba svizna jizda do kopce). Kdyz jsem se pokousel hejbat s tyckou regulatoru, tak tycka sla posunout jen smerem do 'plechovky'. Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
- Reklama
Re: Regulacni ventil Turba
Z jakého důvodu?martas09 píše:... Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Regulacni ventil Turba
predpokladam, ze do reg ventillu jde tlak a ne podtlak. Jen jsem chtel zjistit jestli se lopatky turba hejbou nebo ne. Cetl jsem Skoda Octavia forum, kde upoozornovali, ze tahlo jde smerem vem. Proto se ptam. Jen chci zjistit jestli to funguje stejne u Opla nebo je konstrukcne ventilu jina. Turbo mi vypina a nejsem si jistej jestli to je vadnym reg. ventilem, nebo nnecim jiny. Tahlo ventilu celkem v pohode rozhybam rukou (proti tlaku nejake pruziny smerem od turba do ventilu). Takze nepredpokladam, ze se lopatku zasekavaj kuli karbonizaci.
Zdravi Martin
Zdravi Martin
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: Regulacni ventil Turba
Malo by to ísť dnu si myslím je to ovládané podtlakom.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Regulacni ventil Turba
Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku
a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku

a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce
Re: Regulacni ventil Turba
Pohyb tahla pri nastartovani a pridavani plynu jsem uz omrk11roman11 píše:Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku
a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce

Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005