A jak poznáš, když se objeví jiná závada?dark píše: radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse

A jak poznáš, když se objeví jiná závada?dark píše: radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse
V nouzáku to budeš mít až bude chtít jednotka vypalovat DPF a zjistí, že jí neroste dif. tlak.dark píše:...a nakonec jsme zjistili, že žádnej soft potřeba neni. Jediné co, že se rozsvítí auto s klíčkem že nesouhlasí Diferenční tlak v DPF, ale auto jede daleko líp, je živý, hlavně od spodních otáček a spotřeba mi spadla o 0.5 litru. Dávali jsme mu kotel půl hodiny a žádnej nouzák.
Ach jo. Že já si s tím dávám práci. Tady otázka č.9dark píše:Je snímač tlaku před a za, když přesáhne dif. tlak větší hranici než je nastaveno tak se spustí regenerace. Teď tam je tlak furt stejnej, takže by se regenerace spustit neměla...
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |