DPF, MKJ a STK
DPF, MKJ a STK
Název mého příspěvku připomíná písničku Ivana Mládka o zkratkách. O co tedy jde - byl jsem s autem na emisích, vše v pořádku a když jsem přijel domů, podívám se na MKJ ohledně DPF a co nevidím - že proběhla regenerace, byť do ní mělo zbývat min. nějakých 20%, navíc mi MKJ stále ukazuje jako poslední regeneraci tu z minulého měsíce. Je možné, že tůrování motoru mohlo nastartovat regeneraci předčasně? Pokud ano, mohla regenerace proběhnout během tak krátké doby? Proč se mi nezměnilo datum poslední regenerace? Kdo bude zvolen prezidentem? Atd.
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
- Reklama
Re: DPF, MKJ a STK
a co na to Jan Tleskač?
ne teď vážně. SW DPF je bytost s nevyrovnanou a nepochopitelnou osobností. Např minulý týden při návratu z Fr ze filtr začal regenerovat po přezejdu vysokohorského sedla při zanesení 92% OK nic nenamítám. Posledních 40% průběhu regenerace sme jeli zase dolů z toho sedla a buď na volnoběh nebo na zařazenou rychlost, ale "bez zátěže motoru" regenerace probíhala, procenta se načítaly a teplota výfukjových plynů byla 285,350 (venku bylo mínus 10°C) Když doběhla renerace na 100% zobrazilo se regenerace prerušena:) zanesení filtru 25%.....Pak jsem k další regeneraci najel 1199km (dálnice It+At) - tohle se mi eště nikdy nepovedlo a navíc těch 1199km bylo se 4 lidma v autě, plným kufrem a rakví na střeše a průměrná rychlost byla cca 110-120km/h.
ne teď vážně. SW DPF je bytost s nevyrovnanou a nepochopitelnou osobností. Např minulý týden při návratu z Fr ze filtr začal regenerovat po přezejdu vysokohorského sedla při zanesení 92% OK nic nenamítám. Posledních 40% průběhu regenerace sme jeli zase dolů z toho sedla a buď na volnoběh nebo na zařazenou rychlost, ale "bez zátěže motoru" regenerace probíhala, procenta se načítaly a teplota výfukjových plynů byla 285,350 (venku bylo mínus 10°C) Když doběhla renerace na 100% zobrazilo se regenerace prerušena:) zanesení filtru 25%.....Pak jsem k další regeneraci najel 1199km (dálnice It+At) - tohle se mi eště nikdy nepovedlo a navíc těch 1199km bylo se 4 lidma v autě, plným kufrem a rakví na střeše a průměrná rychlost byla cca 110-120km/h.
Re: DPF, MKJ a STK
Jsou prostě věci mezi nebem a filtrem..., mj. se mi nezměnila ani průměrná vzdálenost mezi regeneracemi - tak uvidím příště. Jinak regenerace u mně probíhá při 80 nebo 90 %, zanesení pak je zpravidla 18 %.
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998