Prosba na klubáka s 110 kW

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od dark » 12 dub 2011, 13:33

Včera jsem odpojil váhu vzduchu a nouzák se dostavil asi po 20 sekundách, ALE !!
Auto jelo uplně stejně jako když jsem jí měl zaplou, potom přišel nouzák a byl to trabant, zapojil sem jí a jelo to zase stejně jako předtim když jsem jí měl odpojenou a než me to hodilo do nouzáku.

Znamená to, že je váha vzduchu v háji ? Kdyby to váhou nebylo tak okamžitě po odpojení by to nejelo ne ? Ale já ujel s vytahnutým konektorem dobrých 200 metru a jelo to uplně stejně než přišel nouzák. (furt to tahalo od 2500)

Možná tim by se vysvetlila ta změna zvuku výfuku, že tam jde min vzduchu tudiž to bublá... když se to pak rozjede tak to jede jak má.

Další vec když mám 3k otáček a turbo má nejvetší tlak jde slyšet jak mi výfuk pěkne řve a zvuk je stejný jako byl dříve než přišel muj problém a i teď. Jen v malých otáčkách (do 2500) je ten zvuk jiný, než dříve.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Reklama
 

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od swabel » 12 dub 2011, 15:24

Nie, s odpojenou vahou vzduchu sa chodit da! Ak to islo lepsie s napojenym konektorom na vahe vzduchu, tak je vaha OK.
Podla mna bude problem niekde v hadiciach na podtlak alebo potom uz len turbo :o
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od dark » 12 dub 2011, 17:06

když sem jí odpojil tak do tý doby než mi přišel nouzák to jelo uplně stejně
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Uživatelský avatar
Destroyer
Příspěvky: 160
Registrován: 06 čer 2010, 10:49
Bydliště: České Budějovice

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od Destroyer » 13 dub 2011, 15:40

Darku, tak jak se ti daří objasnit tento problém?! Zkontroloval si skutečně všechno podtlakové vedení a po celé jeho délce?!
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od dark » 14 dub 2011, 15:17

V úterý jdu na rozvody, promaže overboost ventil, vyčístí škrtící klapku a změří váhu vzduchu. Potom se s nim domluvim na terminu aby projel vše důkladně a našel závadu.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od swabel » 14 dub 2011, 15:45

Halejuja! :)
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba na klubáka s 110 kW

Příspěvek od dark » 29 dub 2011, 11:33

Našla by se tu dobrá duše s 1.9 co by semnou sešla a pučila mi do auta váhu vzduchu abych veděl jestli se problém vyřešil nebo je chyba někde jinde? Ústecký kraj...
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Odpovědět