Odpojení konektoru EGR
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Odpojení konektoru EGR
Nejsem moc technicky zběhlý, a proto se ptám, co se stane po odpojení konektoru EGR ventilu (1,7 cdti)? U vyplého motoru by měl být v pozici zavřeno. Rozsvítí se kontrolka? Nějaký nouzák? Pojede auto normálně?
Díky
Díky
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení konektoru EGR
Nie, ak nebudes startovat, tak sa nic nedeje. Preistotu nedavaj ani kluc do prvej polohy.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Odpojení konektoru EGR
No myslím samozřjemě, že ho odpojím, a pak nastartuji
. Asi jsem to špatně napsal, co se pak stane. Auto pojede a po čase spadne do nouzáku?

Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení konektoru EGR
Po nastartování ti nic hlásit chybu nebude, ale pokud se dostaneš po zahřátí do režimu, kdy by měl otevřít ti to vyhodí chybu.....nic neodpojuj. 

Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Odpojení konektoru EGR
No jestli jde jenom o žlutou kontrolku na palubce, tak se to asi dá přežít. Jiné omezení tedy nenastává? Je fakt, že to tady asi nikdo nezkoušel, asi to zkusím
, poškodit bych snad nic neměl, maximálně tam ten konektor šoupnu zpátky.

Naposledy upravil(a) Mike.S dne 23 dub 2011, 11:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odpojení konektoru EGR
nezmění se nic..... do nouzáku to nepůjde, jen s rozsvítí kontrolka spalin.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Odpojení konektoru EGR
Tak jsem dneska vyzkoušel jezdit s odpojeným konektorem EGR. Kontrolka se rozsvítila okamžitě a auto bylo bez výkonu. Auto jelo stejně špatně, jak se mi to občas stává a to je taky důvod proč to tady řeším. Po zapojení EGR bylo vše ok.
Tak nevím co s tím.
1/ buď byl EGR při vyplém motoru v pozici otevřeno a tak zůstal. Nevím tedy, kdy by měl být na 100% zavřený?
2/ Co to může znamenat, že auto s odpojeným EGR je trvale bez výkonu? Přesně tento stav pociťuju občas normálně se zapojeným konektorem.
Díky za rady
Tak nevím co s tím.
1/ buď byl EGR při vyplém motoru v pozici otevřeno a tak zůstal. Nevím tedy, kdy by měl být na 100% zavřený?
2/ Co to může znamenat, že auto s odpojeným EGR je trvale bez výkonu? Přesně tento stav pociťuju občas normálně se zapojeným konektorem.
Díky za rady
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Odpojení konektoru EGR
Kromě toho konektoru, který ovládá ten elektromagnet do EGR ústí ještě taková malá hadička, nemusí se odpojit i ta, aby byl kompletně vyřazený? Já měl za to, že otevírání a zavírání se děja čistě elektronicky, na co je tam ale ta "možná podtlaková" hadička.
Normálně na mě v servisu koukaj jak na blázna. Vyměnit celý EGR anebo nic. Mě štve, že nejsem z Moravy, mi přijde, že tam je plno šikovnejch týpků za kterými by se dalo dojet a za 2 hodiny by to bylo hotový
.
Normálně na mě v servisu koukaj jak na blázna. Vyměnit celý EGR anebo nic. Mě štve, že nejsem z Moravy, mi přijde, že tam je plno šikovnejch týpků za kterými by se dalo dojet a za 2 hodiny by to bylo hotový

Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: Odpojení konektoru EGR
při rozsvícený kontrolce autíčko s klíčkem jede vždy na nouzový režim 

EX Opel Astra H caravan
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Odpojení konektoru EGR
Díky, v tom případě je to jasný. Oťas psal, že by to do nouzáku jít nemělo, proto jsem to zkoušel
. Tak zase o zkušenost navíc. Tak se asi pustím sám do čištění EGR. Vyndat ho asi zvládnu, jen se bojím vyndavání toho selenoidu, abych ho při tom nezničil.
Zdar

Zdar
Naposledy upravil(a) Mike.S dne 23 dub 2011, 11:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW