Odpojení konektoru EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 21 dub 2011, 20:25

Nejsem moc technicky zběhlý, a proto se ptám, co se stane po odpojení konektoru EGR ventilu (1,7 cdti)? U vyplého motoru by měl být v pozici zavřeno. Rozsvítí se kontrolka? Nějaký nouzák? Pojede auto normálně?

Díky
Přílohy
1569913667.jpg
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Reklama
 

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od swabel » 21 dub 2011, 20:45

Nie, ak nebudes startovat, tak sa nic nedeje. Preistotu nedavaj ani kluc do prvej polohy.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 21 dub 2011, 20:49

No myslím samozřjemě, že ho odpojím, a pak nastartuji :mrgreen: . Asi jsem to špatně napsal, co se pak stane. Auto pojede a po čase spadne do nouzáku?
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Oťas » 21 dub 2011, 21:37

Po nastartování ti nic hlásit chybu nebude, ale pokud se dostaneš po zahřátí do režimu, kdy by měl otevřít ti to vyhodí chybu.....nic neodpojuj. ;)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 21 dub 2011, 21:44

No jestli jde jenom o žlutou kontrolku na palubce, tak se to asi dá přežít. Jiné omezení tedy nenastává? Je fakt, že to tady asi nikdo nezkoušel, asi to zkusím :), poškodit bych snad nic neměl, maximálně tam ten konektor šoupnu zpátky.
Naposledy upravil(a) Mike.S dne 23 dub 2011, 11:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Oťas » 21 dub 2011, 21:59

nezmění se nic..... do nouzáku to nepůjde, jen s rozsvítí kontrolka spalin.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 22 dub 2011, 18:20

Tak jsem dneska vyzkoušel jezdit s odpojeným konektorem EGR. Kontrolka se rozsvítila okamžitě a auto bylo bez výkonu. Auto jelo stejně špatně, jak se mi to občas stává a to je taky důvod proč to tady řeším. Po zapojení EGR bylo vše ok.

Tak nevím co s tím.

1/ buď byl EGR při vyplém motoru v pozici otevřeno a tak zůstal. Nevím tedy, kdy by měl být na 100% zavřený?

2/ Co to může znamenat, že auto s odpojeným EGR je trvale bez výkonu? Přesně tento stav pociťuju občas normálně se zapojeným konektorem.

Díky za rady
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 22 dub 2011, 21:21

Kromě toho konektoru, který ovládá ten elektromagnet do EGR ústí ještě taková malá hadička, nemusí se odpojit i ta, aby byl kompletně vyřazený? Já měl za to, že otevírání a zavírání se děja čistě elektronicky, na co je tam ale ta "možná podtlaková" hadička.

Normálně na mě v servisu koukaj jak na blázna. Vyměnit celý EGR anebo nic. Mě štve, že nejsem z Moravy, mi přijde, že tam je plno šikovnejch týpků za kterými by se dalo dojet a za 2 hodiny by to bylo hotový :( .
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Mazety
Příspěvky: 558
Registrován: 04 kvě 2008, 22:23
Bydliště: Praha

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Mazety » 22 dub 2011, 23:01

při rozsvícený kontrolce autíčko s klíčkem jede vždy na nouzový režim ;)
EX Opel Astra H caravan

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Odpojení konektoru EGR

Příspěvek od Georgeisin » 23 dub 2011, 06:19

Díky, v tom případě je to jasný. Oťas psal, že by to do nouzáku jít nemělo, proto jsem to zkoušel :). Tak zase o zkušenost navíc. Tak se asi pustím sám do čištění EGR. Vyndat ho asi zvládnu, jen se bojím vyndavání toho selenoidu, abych ho při tom nezničil.

Zdar
Naposledy upravil(a) Mike.S dne 23 dub 2011, 11:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: smazána citace posledního příspěvku
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Odpovědět