Výměna žhavičů na 8V CDTI.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Mám dotaz na zdejší odborníky z okolí ústecka, kteří si sami mění žhaviče u 1.9 88kW aniž by se sundavlo sání. RomanK na to má nějakej fígl jak se tam dostat. Zná to někdo jak na to, nebo by byl ochoten si s tím pohrát, ještě teď před zimou?
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Reklama
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Rád ti pomohl nebo poradil, ale ještě jsem osmi-ventylovou konstrukci tohoto motoru neměl v ruce.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Sání se kvůli vstřikům neodmontovává.Ani podle ofiko návodu GM.Jen si tam musíš připravit místo.Pak už to celkem jde.Hlavně dávej bacha na přepady od vstřikovačů,aby sis je nerozlámal.
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Taky se přidávám do klubu, rovněž je potřebuju vymenit, nebo nějakej z nich. Je to jedna z hromady chyb co mi to hlásí.
Teda prve musím něco udělat s dobijením, protože nedobijím a auto mi jen stojí před barákem, nevíte kde mi to daj dohromady v ÚL?
Teda prve musím něco udělat s dobijením, protože nedobijím a auto mi jen stojí před barákem, nevíte kde mi to daj dohromady v ÚL?
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
No právě a o to jde....abych něco neposral.denny píše:Sání se kvůli vstřikům neodmontovává.Ani podle ofiko návodu GM.Jen si tam musíš připravit místo.Pak už to celkem jde.Hlavně dávej bacha na přepady od vstřikovačů,aby sis je nerozlámal.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
No právě a o to jde....abych něco neposral.denny píše:Sání se kvůli vstřikům neodmontovává.Ani podle ofiko návodu GM.Jen si tam musíš připravit místo.Pak už to celkem jde.Hlavně dávej bacha na přepady od vstřikovačů,aby sis je nerozlámal.
To Apikkk:
Musíš jít někdy s námi na pivo, teď jsme se vráttili s pueblem z jednoho a tolik jsme si toho měli co říct......



Edit: sorry vloudila se chybička díky pivu....

Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Apikkku, nedobíjení bude jistě diodovým můstkem (nový za cca 1500 Kč), tím si tu už asi prošli všichni. No a žhavící svíčky na Tvém 16v vyměníš za 10 minut, s láskou, něhou a čučením kde jaká vrána letí, tak 20 minut.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
To je zatím jediná věc kdy lituju, že nemám 16V.....Destroyer píše:16v vyměníš za 10 minut

Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Destroyer, moc díky za info!
Oťas, tobě rovněž dík, jinak na to pivčo se přidám kdykoliv rád, i do Korbelu
Oťas, tobě rovněž dík, jinak na to pivčo se přidám kdykoliv rád, i do Korbelu

Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna žhavičů na 8V CDTI.
Příště dáme vědět, ale tohle bylo moc narychlo.... jeden telefonát a za hoďku jsme tam seděli....Apikkk píše:jinak na to pivčo se přidám kdykoliv rád

Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF