mám takový problém jel jsem se svou zafirou ráno do práce a v půli cesty započala regenerace DPF.Tak jsem jezdil po 5 km rovince tam a zpátky a čekal až regenerace bude hotova.Po dokončení regenerace motor na volnoběh škytal a dusil se(padaly otáčky) jako by zůstal zaseklý EGR ventyl.Motor jsem zhasnul a od té doby nejde nastartovat.Startuji startér točí motorem a ani ťuk.Baterie je nová Varta silver 72Ah . Napích jsem auto na můj op-com a pamět závat byla čistá.Zkoušel jsem při startovaní tlak na railu a byl 25-37 Mpa.Tak že taky bez problémů.Zkoušel jsem vyměnit na čerpadle regulačni ventil tlaku (DRV), zkoušel jsem druhý EGR ventyl.Zkoušel jsem při startování vstřiky jestli z odpadů teče nafta a teče.Dále jsem zkoušel vyměnit palivový filtr.I natlačení velkou stříkačkou jiné nafty do čerpadla a také bez výsledku.Dále jsem zkoušel těstnost sání vzduchu za turbem a před turbem.Díval jsem se na škrtící klapku a krásně chodí a je otevřená.DPF zabetonované není.Auto mám od nového a má najeto 95 tisic km.Už jsem bezradný, nevím co mám ještě zkusit.Nenapadá Vás někoho něco ?
