Trochu ozivim tuto temu. Poslednu dobu som si odsledoval dve stranky, jedna je dbilas dynamic a druha EDS. Obidve firmy sa zaoberaju zvysovaniu vykonu vsetkych OPEL motorov. EDS upravuje najma mapy RJ a dbilas preferuje skor mechanicke upravy.
No a zaujimalo by ma
co je toto za suciastku "flowtec manifold" a
ako po technickej stranke moze pridat atmosferickemu motoru vykon?
http://www.dbilas-shop.com/Products/Flo ... P::81.html
Cena je 1000 EUR
Este ked som mal corsu tak aktivny tuner velbloud to mal na 1,4 ke a tahalo mu to paradne (mal aj ine upravy ako zvody, kat-off, vyfukove potrubie, otvorene sanie, rezonator..).
Cena je tam pomerne vysoka ale EDS upravuje len RJ za tretinovu cenu, vela ludi tvrdi ze to nebude citit tych 10k ale vela ludi zas tvrdi ze sa upravi najma tocivy moment v nizkych otackach a to je podstatnejsi rozdiel.
Tu je viacero verzii uprav jednotky, ci uz komplet zakumenie jednotky aj s meranim vykonu na brzde, alebo online verzia, a tiez moznost vyuzit niekoho kto uz ma zakupenu jednotku a objedna sa len novy software:
http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Op ... zin-Z16XER
Ceny od 150 do 350 EUR podla verzie
Este existuje anglicka firma superchips, ktora ma aj zverejnenu mapu, tak by mala vyzerat aj od EDS:
http://www.superchips.co.uk/curves/Astra16VVT.pdf
Kde vidno ze najvacsi prirastok tociveho mementu je niekde od 1400 do 2100 ot/min. Otazka je stoji to za to? Jedno ci druhe.