Uf, tak konecne sem vymenil ostrikovace za ty jak jinak nez z Insignie a opravil klapku vnitrni cirkulace. Myslel sem ze mi z toho jebne

U torpeda sem zlomil nastesti jen jeden z tech peti zacvakavacich plastu, delat to podruhy a hlavne nemit z kola narazeny zebra kdy kazdej pohyb byl pro me utrpenim, tak bych to snad zvladl jeste lip. alsi porod bylo vyndavani ostrikovacu. Vyrobce je tak slusne napresoval! Po rade jak na to sem je sice vyndal, ale opet by to mohlo bejt lepsi. Samotna vymena uz byla bez problemu. A finale byla klapka. Samo "vycvachtana", takze sem si nejdriv zkusil stahnout dratkem coz by i jakz takz slo, ale asi by to dlouho nevydrzelo

Nakonec mi kamos jeste vecet stacel trubku s rozmery cca jak jsou tu na foru. Funkcne to vypada dobre ale kazdopadne asi udelali vyvojari v Opelu nekde chybu, protoze ten motorek ma silu jak krava

Kdyby mu ubrali, bylo by to urcite lepsi. A dneska rano sem pul hodiny zapasi s namontovanim drzaku klapky na motor. Furt tam svine ne a ne jit az na konec sem zasmatral v pameti jak ze sem ten drzak vyndaval a podobne sem ho nandal a to bylo k memu udivu vcelku rychly. Komecny smontovani uz bylo rychly. Takze resume: klapka krasne zavira a ostrikovace bez stelovani krasne strikaji, eeee vlastne mlzi. Je to prijemnejsi nez ty curanky pred tim

Jinak jeste tip na mensi upravu klapky. Jeste jsme cca o 2 mm urizly drzaky, na ktery se sroubuje motorek tak aby hridel, ktera vychazi z motoru byla vic zasunuta v klapce. Mozna by to slo seriznout jeste asi tak o 1 mm ake uz sem se to nechtel pokouset a spis uz sem to chtel mit dany pohromade

A za chvili jedu vymenit chladic klimy......

Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)