Vyřivé klapky sání - 20 000,-
Když ti vypadnou klapky sání začne se ti ucpávat dpf, pokud odejde (může odejít i bez výpadku klapek) - 40 000,-
Alternátor - 6000,-
EGR - 8000,-
nepočítám do toho práci, to jsou 4 nejčastější závady tohohle motoru, z toho 85% lidi na foru už mají 2 ze závad za sebou. Mě potkal ten DPF tak jsem ho mechanicky a softwarově nechal odstranit za 5000,-. a včera cestou z práce odešel alternátor

takže se připojuju do klubu.
Rozhodně ti doporučuju benzín pokud nejezdíš 30k ročně, což asi s GTC neplánuješ, protože co na naftě ušetříš tak za závadu dáš 2x víc než to co si za celou dobu ušetřil. Věř mi. Ale zase konkurenci na silnicich potkáš zřídka a mýt takovou srandu za 6.5 prumer je lákavý.