Rozperna tyc

Úpravy od motoru až po plasty
Uživatelský avatar
irmscher
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 říj 2010, 17:20
Bydliště: Praha 10, Praha 22
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozperna tyc

Příspěvek od irmscher » 24 dub 2015, 23:28

no,tak...určitej význam to má,ale pro určitá auta a pro jasně daný důvod...

třeba nové BMW M3 nebo to má,jen to nabralo podobu karbonového boomerangu.Celkově to vylepšuje tuhost karoserie,ale samo o sobě to neřeší nic.

Astra GTC je myslim dostatečně tuhá.Jak víte,svoje OPC jsem párkrát celkem dobře podrobil okruhovému šílenství a to auto je opravdu slušně tuhé.Taky jde o podvozek,pneumatiky a jiné.Proot tato výztuha nebyla potřeba.U Astry by spíše k výraznému vylepšení při zatáčení a stopě vedla montáž mechanického samosvoru.Ta rozpěrná tyč u tohoto auta opravdu nemá význam.
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT

Reklama
 

MiHLA
Příspěvky: 3
Registrován: 02 zář 2016, 14:16

Re: Rozperna tyc

Příspěvek od MiHLA » 02 zář 2016, 15:18

Pokud chcete vylepšit chování vozu na silnici, měla by instalace rozpěrné tyče být pouze jedním z kroků, vedoucích k výsledku. Nejste-li ochotni (finančně schopni) absolvovat všechny další potřebné kroky, nemá smysl ani začínat.

K čemu bude ztuhlá kastle, když se na silnici neudrží kola? Kastle se v zatáčce nezkroutí, auto si čapne na vnější kolo a vnitřní kolo se začne zvedat... Takže vylepšit tlumiče a stabilizátory a zkrutnou tyč a uložení podvozku...

Když nechcete slyšet argumenty, taky si nezacpete jen jedno ucho, no ne?... :)

Odpovědět